Mark Zakerberg upozorava da Facebook postaje arbitar istine

Dok Mark Zakerberg odbija tvrdnje da je njegova društvena mreža prekomerno uticala na izbore, drugi u Facebook-u počinju pažljivo da gledaju na njihovu ulogu u pejzažu medija

Društvena mreža Facebook bila je u centru pažnje nakon objavljivanja rezultata izbora u SAD. Čak je novi predsednik Donald Tramp izjavio da mu je Facebook pomogao da pobedi na izborima. Dok Mark Zakerberg odbija tvrdnje da je njegova društvena mreža prekomerno uticala na izbore, drugi u Facebook-u počinju pažljivo da gledaju na njihovu ulogu u pejzažu medija, navodi The New York Times.
U ponedeljak je Mark Zakerberg postavio dug status na svojoj profilnoj stranici, iznoseći svoje mišljenje o ulozi njegove kompanije u izborima, navodeći da je 99 posto onoga što ljudi vide autentično. Samo veoma mala količina vesti je laž i prevara, poručuje Zakerberg. Kako navodi The New York Times, nekoliko visokih zvaničnika je počelo razgovore ispitujući kakva odgovornost Facebook-a može biti. Ovi izbori su izgleda buđenje za kompaniju, koja je sebe do sada videla kao prazan list papira na kome svako može da izrazi svoje mišljenje  i svoje stavove.
Ipak, iz Facebook-a sada priznaju da imaju puno posla kada je reč o borbi protiv dezinformacija. Zakerberg je naglasio da je Facebook pokrenuo inicijativu koja će omogućiti korisnicima da označe lažne priče kao i one koje imaju za cilj da obmanjuju, ali da ima još dosta posla na tome. Međutim, on je odbacio ideju da se kompanija sada nalazi u medijskom poslovanju.
Netflix CEO: Snapchat, YouTube i Facebook su naša konkurencija
Izvor: NYTimes
Sve informacije vezane za Facebook, možete pogledati na Facebook hub-u na Benchmark sajtu
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi