Kako je CFO Tom Skutak rekao pre nekoliko meseci, deo gubitaka otpada na ulaganja u Amazon Web Services i Kiva Systems. Amazon je takođe više investirao u proizvodnju nečega što bi tek trebalo da se prodaje u ozbiljnoj meri u poslednjem kvartalu, tj. u prazničnoj sezoni, kao što su novi Kindle tableti i elektronski čitači. Istovremeno, Amazon očekuje značajno povećanje obima prodaje u narednim mesecima, te između 20,25 i 22,75 milijardi dolara prihoda u poslednjem ovogodišnjem kvartalu. Ponajviše se očekuje od prodaje na području SAD, ali i od globalne prodaje elektronike.
Margine su tradicionalno niske, i nije neuobičajeno da Amazon prijavi velike iznose prihoda, ali malu dobit. Prodaja je bila konzistentno dobra od 2011. godine naovamo, ali je očito da će investitorima morati da se objasni pad profita, odnosno uvećanje gubitaka. Dugoročni projekti i ulaganja su svakako jedan od uzroka, ali je diskutabilno da li i jedini. Investicije u Amazon Cloud Drive u Španiji i Italiji, kao i u evropski video servis LoveFilm su takođe uticali na rezultate. Videćemo hoće li se ove investicije isplatiti u narednom periodu na način kako se to očekuje u Amazonu, kao i među investitorima.
Izvor: The Verge