Apple brend vredi 153 milijarde dolara

Koji je najvredniji potrošački brend u svetu? Da ste pitali ljude iz kompanije BrandZ u bilo kom trenutku u poslednje četiri godine odgovor bi bio isti - Google. Međutim, u 2011. godini taj odgovor se promenio. Apple danas ima najznačajnije "potrošačko ime" čija je vrednost 153,3 milijarde dolara. Tehno

Koji je najvredniji potrošački brend u svetu? Da ste pitali ljude iz kompanije BrandZ u bilo kom trenutku u poslednje četiri godine odgovor bi bio isti – Google. Međutim, u 2011. godini taj odgovor se promenio. Apple danas ima najznačajnije “potrošačko ime” čija je vrednost 153,3 milijarde dolara. Tehnološki sektor je imao jaku godinu, pa je i Facebook brend povećao svoju vrednost za neverovatnih 246% (na 19 milijardi dolara) dok je Amazon postao najvredniji prodavac sa vrednošću od 37,6 milijardi dolara uprkos tome što nema “stvarnih” prodavnica. Nažalost, bilo je i nekih padova te je Nintendo izgubio 37% svoje vrednosti, vrednost Nokie je pala za 28%, a BlackBerry marka se smatra manje vrednom i to za 20%.

 

Izvor: Engadget

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi