Apple i partneri pokušavaju da podstaknu prodaju digitalnih albuma

Apple u saradnji sa ostatkom muzičke industrije radi na novom "koktelu" koji bi trebao da podstakne prodaju digitalnih muzičkih albuma. Zajedno sa četiri velika izdavača, Apple će pokušati da unapredi prodaju kompletnih albuma preko iTunes servisa. Želja te firme, kao i kompanija Universal, Warner, Sony BMG i EMI, jeste da se nekako zaustavi

Apple u saradnji sa ostatkom muzičke industrije radi na novom “koktelu” koji bi trebao da podstakne prodaju digitalnih muzičkih albuma. Zajedno sa četiri velika izdavača, Apple će pokušati da unapredi prodaju kompletnih albuma preko iTunes servisa. Želja te firme, kao i kompanija Universal, Warner, Sony BMG i EMI, jeste da se nekako zaustavi pad prodaje albuma. Kodna oznaka ovog projekta je “Cocktail”. Ako zaživi, budući kupci digitalnih albuma će dobijati pogodnosti koje su do sada vezivane isključivo za štampane verzije. Tu se pre svega misli na digitalnu verziju popularne “knjižice” koja se daje uz original diskove, sa tekstovima pesama, propratnim sadržajima i slično. Naravno, u digitalnoj verziji bi to sve trebalo biti “multimedijalnije”, sa fotografijama, video klipovima, i slično, a korisnicima će biti omogućeno da puste muziku direktno iz tog digitalnog booklet-a, bez potrebe za pokretanjem iTunes aplikacije. Naravno, ostaje da se vidi u kojoj meri bi ovo moglo da bude uspešno, odnosno moglo da natera korisnike da kupuju pesme koje ne žele i koje im se ne dopadaju zarad pristupa tim dodatnim sadržajima. Izvor: TG Daily

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi