Apple je najvredniji brend, treću godinu uzastopno

U tehnološko-orijentisanih Top 10, Apple je rangiran na prvom mestu kao najvredniji svetski brend, dok se Google nalazi na drugom mestu

Apple i Google nalaze se na vrhu godišnjeg Interbrand Best Global Brand izveštaja, treću godinu za redom. U tehnološko-orijentisanih Top 10, Apple je rangiran na prvom mestu kao najvredniji svetski brend, dok se Google nalazi na drugom mestu. Ostale tehnološke kompanije, koje su našle svoje mesto među Top 10, uključuju Microsoft na četvrtom mestu, IBM na petom, Samsung na sedmom i Amazon na desetom mestu.Interbrend, konsultantska firma za brendove, valuaciju vrednosti kompanija određuje na osnovu finansijskih izveštaja, uticaja brenda na odluke o kupovini, lojalnosti korisnika i sposobnosti da kompanija podrži premijum cenu za svoje proizvode i usluge. Ovogodišnja lista procenjuje Apple na 170,3 milijarde dolara (porast od 43 odsto u odnosu na prošlu godinu), dok je Google valuacija procenjena na 120,3 milijarde dolara (porast d 12 odsto).Zanimljivo je da je Facebook kompanija sa najvećim porastom valuacije na ovogodišnjoj listi, sa 22 milijarde dolara (rast od 54 odsto). Iako se sa ovom procenom vrednosti brenda Facebook nalazi tek na 23. mestu, ovo je jedina društvena mreža koja se našla u ovom izveštaju.Izvor: TechSpot

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi