Apple traži novog maloprodajnog genija

Za kompaniju Apple lov na sledećeg maloprodajnog genija počinje, a pronaći još jednog kao što je Ron Džonson neće biti nimalo lako. Kada je Džonson u junu najavio planove o napuštanju Apple-a, ostavio je za sobom veliko nasleđe - stvaranje Apple-ove maloprodajne strategije sa Stivom Džo

Za kompaniju Apple lov na sledećeg maloprodajnog genija počinje, a pronaći još jednog kao što je Ron Džonson neće biti nimalo lako. Kada je Džonson u junu najavio planove o napuštanju Apple-a, ostavio je za sobom veliko nasleđe – stvaranje Apple-ove maloprodajne strategije sa Stivom Džobsom, a potom lansiranje više od 350 prodavnica sa dopadljivim izglednom i specifičnim iskustvom za korisinike. Njegova zamena biće suočena sa ozbiljnim izazovima, pre svega sprovođenja ambiciozne strategije širenja u Kini koja je već započela, a potom i održavanja “visokih standarda i u industriji vodećeg prihoda po kvadratnom metru prostora” u objektima.

 

 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi