Rezultati istraživanja vrednosti Top 10 tajvanskih brendova koji su prisutni na globalnom tržištu, objavljeni su juče, a na prvom mestu se našao ASUS, uz procenjenu vrednost brenda na 11.96 milijardi USD i uz rast vrednosti od čak 166% u odnosu na 2003. godinu.
Korporativni slogan “Rock Solid . Heart Touching” prati ovu kompaniju i njene proizvode koji su postali prepoznatljivi širom sveta. “Kompanija ASUS oslanja se na vrhunsko inženjersko iskustvo i vrhunski estetski dizajn, pri kreiranju svojih proizvoda,” izjavio je ASUS direktor upravnog odbora i CEO Jonney Shih. “Rešeni smo da zadržimo najviše standarde kada su u pitanju istraživanje i razvoj novih tehnologija, kontrola kvaliteta, prodaja, marketing i servis. Zahvaljujući činjenici da smo osvojili najnovije tehnologije i proizvodne procese, možemo se posvetiti svom cilju, a to je da zadovoljimo potrebe naših korisnika i ponudimo im vrhunski kvalitet i inovacije.”
“Naša želja je da zadovoljimo i sve potencijalne potrebe korisnika, zahvaljujući savršenom spoju vrhunskih tehnologija i dizajna,” izjavio je direktor upravnog odbora kompanije ASUS, Jonathan Tsang. “Kompanija ASUS kombinuje brojne elemente kako bi došla do uspešnog proizvoda, minimalizam, modnu estetiku, inovaciju na polju materijala kao i istočnjačku Zen filozofiju. Ovaj jedinstven spoj doneo je kompaniji preko 2,168 međunarodnih priznanja tokom 2006. Pametni telefon P526, elegantni LCD monitor LS201, kao i LCD televizor TWL42001 dobitnici su Nemačkog priznanja za industrijski dizajn, iF, priznanja Reddot kao i Japanskog priznanja G-Mark za prošlu godinu. TWL42001 je prvi kineski proizvod koji je poneo priznanje G-Mark. Imamo misiju pred sobom i veliko samopuzdanje tako da ćemo se truditi da opravdamo poverenje koje su nam kupci do sada ukazivali. Iskreno verujem da će ASUS postati ponos svih kineza u čitavom svetu! ” izjavio je Jonney Shih.
Izvor: ASUS