Blokiranje reklama poraslo za 41 odsto, uz gubitke od preko 20 milijardi dolara

Prema najnovijem izveštaju koji su objavili PageFair i Adobe, otkriveno je da je broj instalacija ad blockera porastao za čak 41 odsto u poslednjih godinu dana

Reklame, koje zavise od toga kako su prezentovane, mogu i da variraju o odnosu na to koliko su iritantne. Svakako su najiritantnije one koje vam iskaču u posebnom prozoru i koje jednostavno “zovu” da instalirate neki od ad blockera kako biste se otarasili ovakvih reklama. Stoga ne čudi što je softver za blokiranje reklama u porastu.Prema najnovijem izveštaju, koji su objavili PageFair i Adobe, otkriveno je da je broj instalacija ad blockera porastao za čak 41 odsto u poslednjih godinu dana, što vodi do zaključka da postoji i veliki broj reklamnih kompanija koje potenijalno gube broj pregleda.
Isti izveštaj sugeriše daje  povećan broj ad blockera reklamne kompanija koštalo 21,8 milijardi dolara tokom 2015. godine. Predviđa se da će ovaj broj do 2016. godine porasti na 41,4 milijarde dolara. Ipak, ovo ne čudi toliko, s obzirom da sve više organizacija lansira alatke za blokiranje reklama. Čak je i sam Leri Pejdž iz Google-a priznao da bi reklame mogle bolje da se prezentuju korisnicima, kako ne bi bile iritantne.Izvor: Ubergizmo

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi