Medijske korporacije se privlače, naročito ukoliko se njihova tržišta ne preklapaju u tolikoj meri, kao što je to slučaj sa kompanijama CBS i CNET Networks. CBS Corporation saopštava da je odlučio da kupi CNET Networks, te da su kompanije postigle dogovor da CBS plati 11.50 dolara u kešu za svaku deonicu firme CNET, odnosno oko 45% više u odnosu na njihovu realnu vrednost na berzi. To u prevodu znači da će CBS platiti oko 1.8 milijardi dolara. CBS je dugo vremena tražio način da "uđe" u domen internet medija, pošto je ta firma "okasnila" sa web sadržajima tog tipa. On će sada postati jedan od najvećih web operatora u SAD, sa preko 200 miliona korisnika širom sveta i 54 miliona mesečnih poseta. U vlasništvo CBS-a će preći i veliki broj sajtova koje je posedovao CNET, kao što su CNET.com, MP3.com, Gamespot.com, TV.com, ZDNet i drugi. Kompletan dil će biti okončan do trećeg ovogodišnjeg kvartala.
Izvor: TechConnect