Razvojni tim kompanije ComTrade izveo je kompletan projekat za uvođenje Oracle Siebel CRM-a (Customer Relationship Management ) za kompaniju Promonte ( deo Telenor grupe) u Crnoj Gori. To je prva implementacija Oracle Siebel SRM-a, vodećeg svetskog sistema u jadranskom regionu, a od 29.09.2009. godine Promonte ga koristi u svakodnevnom poslovanju. ComTrade Business Solutions Centar razvojni tim realizovao je posao u rekordnom roku od 158 dana, kako je i bilo predviđeno Ugovorom.
“Uspešna implementacija Siebel CRM sistema u Promonte-u predstavlja značajno dostignuće za našu kompaniju, jer smo u odličnoj saradnji sa klijentom uspeli da jedan veoma kompleksan sistem pustimo u produkciju u dogovorenom roku i bez dodatnih troškova”, kaže Darko Popović, izvršni direktor ComTrade kompanije u Crnoj Gori. CRM sistem omogućava kvalitetnije upravljanje, sinhronizaciju i koordiniranje podataka o klijentima, čime se postiže značajnija prednost nad konkurencijom. Implementacija CRM rešenja Promonte-u daje mogućnost da unapredi postojeće i uvede nove načine interakcije sa krajnjim korisnicima, kao i da pruži podjednak nivo kvaliteta usluge kroz sve kanale prodaje.
Izvor: ComTrade Group