Microsoft je objavio da je kupio poslovnu društvenu mrežu LinkedIn za 26 milijardi dolara, da bi nakon toga bilo postavljeno puno pitanja u vezi ove akvizicije. Na neka od njih, direktor Microsoft-a Satja Nadela, želeo je da odgovori svojim zaposlenima putem email-a.
Iako je Nadelin mail zaposlenima prilično dug i fokusiran na Microsoftovu ambiciju da ohrabri ljude da rade više, u njemu se govori i o kompanijinim investicijama u produktivnost. Ovde je važno napomenuti da CEO vidi LinkedIn kao važan segment portfolija kompanije iz Redmonda, jer može da postane važan deo Office 365 softverskog paketa.
“Ova kombinacija će učiniti mogućim nova iskustva kao što je LinkedIn newsfeed koji donosi članke bazirane na projektima koje radite, sugerišući eksperte sa kojima ćete se povezati preko LinkedIn-a kako bi vam pomogli u zadacima koje pokušavate da završite” rekao je Nadela. “Sva ova iskustva postaće inteligentnija i bolja kako angažovanje u okviru LinkedIn i Office 365 bude raslo. Zauzvrat, nove prilike će kreirati mogućnost za unovčavanje kroz individualne i organizacione pretplate i ciljano oglašavanje” dodao je Nadela.
U odvojenom mailu, LinkedIn CEO Džef Vajner je objasnio da obe kompanije u suštini pokušavaju da učine istu stvar. Ipak, ono što ga je najviše privuklo je ideja o nezavisnosti, jer će LinkedIn nastaviti da deluje kao samostalni identitet sa sopstvenim direktorom i poslovanjem.
Microsoft kupio LinkedIn za 26 milijardi dolara
Izvor: Softpedia
Sve informacije vezane za Microsoft, možete pogledati na našem Microsoft hub-u
Direktor Microsofta objasnio zaposlenima zašto je kupio LinkedIn
Microsoft je objavio da je kupio poslovnu društvenu mrežu LinkedIn za 26 milijardi dolara, da bi nakon toga bilo postavljeno puno pitanja u vezi ove akvizicije