Direktor Microsofta: razlikujemo se od Apple-a i Google-a

Satja Nadela je na novom događaju govorio o Google-ovom, Apple-ovom i Microsoftovom načinu poslovanja, te objasnio da iako se čini da se takmiče za iste ciljeve, oni su svi različiti od Microsoftovih

Ukoliko upitate direktora najmoćnije softverske kompanije, reći će vam kako su Microsoft, Google i Apple, tri najveće tehnološke kompanije i rivali u nekoliko ključnih poslovanja, potpuno različiti entiteti iako ih korisnici često porede – i porede njihove proizvode.
Satja Nadela je na novom događaju u Redmondu govorio o Google-ovom, Apple-ovom i Microsoftovom načinu poslovanja, i objasnio da iako se čini da se takmiče za iste ciljeve, oni su svi različiti od Microsofta.  Jednostavno, Nadela kaže da je Apple u potpunosti hardverska kompanija u ovom trenutku i to je prilično očigledno jer Apple prodaje milione iPhone i iPad uređaja svake godine. Google je sa druge strane, mnogo više fokusiran na biznis oglašavanja, i pored toga što je i dalje u centru svega pretraživač.
I dok su Apple i Google fokusirani na različitim stranama poslovanja, Nadela kaže da se Microsoft više razlikuje od svojih konkurenata jer sada postavlja korisnika u srž svega. U Microsoftovom slučaju sve je oko korisnika, objašnjava on, nudeći ljudima širom sveta produktivne alatke kako bi stvari učinili bržim i lakšim. Omogućavanje svakom korisniku da radi efikasnije bez obzira na uređaje jeste ono što vodi Microsoft napred, dodaje Nadela, ističući da Microsoft želi da bude “provajder alata”.
Izvor: Softpedia
Sve informacije vezane za Microsoft, možete pogledati na našem Microsoft hub-u 
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi