Elektronski servisi British Airways-a

Jedan od glavnih ciljeva British Airways-a poslednjih godina je poboljšanje i ubrzavanje procesa planiranja putovanja uz pomoć novih tehnologija. A, kad su u pitanju inovacije i usluga putnika, British Airways je uvek bio na vrhu. Tako je i ovoga puta putnicima iz Srbije ponuđen paket elektronskih usluga koji će im ubrzati i znatno olakšati pl

Jedan od glavnih ciljeva British Airways-a poslednjih godina je poboljšanje i ubrzavanje procesa planiranja putovanja uz pomoć novih tehnologija. A, kad su u pitanju inovacije i usluga putnika, British Airways je uvek bio na vrhu. Tako je i ovoga puta putnicima iz Srbije ponuđen paket elektronskih usluga koji će im ubrzati i znatno olakšati planiranje i organizovanje putovanja, i to udobno iz svog doma ili kancelarije samo posetom sajta avio kompanije www.ba.com .

Čitav proces je veoma jednostavan za upotrebu, a ušteda vremena je nezamenljiva, tako da ne čudi podatak da svake nedelje 2,2 miliona ljudi poseti ovaj sajt, a broj poseta je u stalnom porastu. Naime, www.ba.com pruža čitav opseg usluga i vodi putnika kroz sve faze od planiranja, rezervisanja do biranja sedišta i specijalnog obroka u avionu. Jedinstveni kalendar će prikazati najniže i sve ostale raspoložive cene i datume u okviru mesec dana od željenog datuma putovanja. Sve ovo olakšava putnicima planiranje i daje potpunu kontrolu nad rezervacijama. Naime, kada putnik izabere datum, rezerviše i plati kartu (Dina, Master, Visa i American Express internacionalnim karticama) umesto odlaska po kartu u poslovnicu kompanije moći će da je odštampa na svom kompjuteru. Ova elektronska karta (e-ticket) se pokazala popularnom pre svega zbog uštede vremena da se 81% svih letova British Airways-om se obavlja pomoću e-karte. U Srbiji je broj putnika koji su u februaru kupili karte putem sajta British Airways-a povećan za 126,9% u odnosu na isti mesec prošle godine

Opcija Manage my booking pruža još pregršt opcija budućem putniku i to bez obzira da li je rezervacija napravljena putem sajta ili preko agencije ili kompanije, i naravno bez obzira gde se trenutno nalazi u svetu. Moguće je promeniti datum putovanja (ako putnik ima fleksibilnu kartu), poslati prijatelju ili odštampati svoj putni itinerer. Samo nekoliko minuta traje čekiranje na internetu za let 24 sata pre poletanja (što čini 240.000 putnika pre nego što stignu na aerodrom), zatim može se izabrati ili promeniti sedište ili izvršiti rezervaciju hotela ili rent-a-car na željenoj destinaciji, dok članovi Frequent flyer programa mogu upisati svoje refefence.

British Airways je jedina britanska avio kompanija koje je omogućila svojim putnicima da odštampaju svoj boarding pass kod kuće. Ova opcija, koja je planirana da se uvede u Srbiji do kraja meseca, omogućava pre svega poslovnim putnicima koji putuju samo sa ručnim prtljagom da bez zadržavanja na šalterima, odlaze pravo na svoj BA let. Dok ostalim putnicima omogućava da predalju prtljag uz kraće zadržavanje od uobičajenog na specijalno odvojenim šalterima za predaju prtljaga.

Sve ovo za putnike znači planiranje putovanja iz udobnosti svog doma ili kancelarije, sa svog kompjutera samo posetom sajta www.ba.com u vreme koje im odgovara. Tako da putnici mogu da izaberu cenu, destinaciju, sedište, obrok, obaveste prijatelje ili kolege, odštampaju svoju elektronsku kartu, spakuju se i odu na aerodrom, a kad se smeste u izabrano sedište, mogu se slobodno prepustiti British Airways-u.

Izvor: Brithish Airways

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi