Ericsson je tokom protekle godine razvio novu brend strategiju kako bi iskoristio buduće prilike i odgovorio na izazove koji predstoje u narednih nekoliko godina. „Sa tradicionalnih telekomunikacionih prelazi se na Internet Protokole, poslovanje sa hardverom preusmerava se na poslovanje sa softverom, a razvoj i modernizacija postojećih mreža dobijaju primat u odnosu na postavljanje novih u prethodnim godinama“, izjavio je budući predsednik i generalni direktor, Hans Vestberg. „Upravo zato ćemo morati da promenimo način rada, kao i modele poslovanja i angažmana. Naša sposobnost da usavršavamo kompetencije, karakteristike i poziciju ključni su faktori za uspeh i mi ćemo repozicionirati naš brend tako da i te nove prilike budu iskorišćene“. Brend označava sposobnosti kompanije, strateški pravac i različitost u odnosu na konkurenciju. On usmerava tržište i zaposlene.
„Naš brend ne sme samo da govori o našim ambicijama, već mora i da ih usmerava“, rekao je Cezar Avenia. „Moja uloga će biti da izgradim poverenje i pomognem da se dogodi promena u kompaniji. Usredsrediću se na to da kolege povedem u proces transformacije kako bismo obezbedili dugoročni rast vrednosti brenda“.
„Cezarovo iskustvo koje nosi iz mnogih segmenata Ericssona i veoma detaljno poznavanje potreba korisnika su ono što ga čini veoma sposobnim da stane na čelo ovog, izuzetno važnog, zadatka. Njegov stil upravljanja je inspirativan i radujem se što će se pridružiti našem izvršnom menadžment timu“ rekao je Hans Vestberg. Cezar Avenia se pridružio kompaniji Ericsson 1994. godine kao marketing menadžer u diviziji za mobilne sisteme. Paralelno je predavao industrijski marketing na Univerzitetu Tor Vergata u Rimu. Tokom svog dosadašnjeg rada u Ericssonu bio je na različitim menadžerskim pozicijama: vodio je diviziju za sisteme za prebacivanje i povezivanje (en. „Division Switching and Network Systems“) u Italiji, bio je vodeći čovek Ericssona zaregion Bliskog Istoka i Afrike, predvodio je tržišni segment Bliskog Istoka, a godine 2003. je postao direktor firme Ericsson Italy. Od 2006. godine vodi tržište Jugoistočne Evrope i član je proširenog izvršnog menadžment tima.
Izvor: Ericsson
Ericsson će promovisati novu brend strategiju
Ericsson je tokom protekle godine razvio novu brend strategiju kako bi iskoristio buduće prilike i odgovorio na izazove koji predstoje u narednih nekoliko godina. „Sa tradicionalnih telekomunikacionih prelazi se na Internet Protokole, poslovanje sa hardverom preusmerava se na poslovanje sa softverom, a razvoj i modernizacija postojećih mreža d