Esports je u 2017. godini vredeo 1,5 milijardi dolara

Istraživačka kompanija Superdata je u svom najnovijem izveštaju objavila da je svetsko esports tržište tokom 2017. godine imalo vrednost od 1,5 milijardi dolara.

Analitička kompanija Superdata je u svom najnovijem izveštaju objavila da je svetsko esports tržište tokom 2017. godine imalo vrednost od 1,5 milijardi dolara. Polovina od ove sume je stigla od sportskih organizacija i skupih brendova.Očekuje se da će do 2020. godine globalni esports prihod biti povećan za 26 procenata, jer će privući još veći deo mejnstrim publike. Ovo povećanje će biti podstaknuto i godišnjim rastom publike koja prati esports, kao i rastom third-party investicija.Izveštaj pominje uspehe “crowdfunding” finansiranja esports događaja, koji se najviše vide preko ogromnih nagradnih fondova (Dota 2, League of Legends) ali i preko direktnih prihoda, kao što su naknade za franšize, sponzorstva i prodaje robe.Kada su ljudi koji prate esports u pitanju, korisnici i dalje preferiraju Twitch naspram YouTube-a, ali razlika nije preterano velika.Izvor: PCGamer

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi