Gigabyte pokrenuo novi brend

Gigabyte Technology će ove nedelje zvanično pustiti na tržište
svoje nove matične ploče koje će se prodavati pod brendom Axper. U pitanju su
modeli nižeg cenovnog ranga za kojima poslednjih godina na tržištu vlada velika
tražnja i koje kompanija ne želi da izda pod svojim imenom kako ne bi okrnjila
svoju reputaciju proiz

Gigabyte Technology će ove nedelje zvanično pustiti na tržište
svoje nove matične ploče koje će se prodavati pod brendom Axper. U pitanju su
modeli nižeg cenovnog ranga za kojima poslednjih godina na tržištu vlada velika
tražnja i koje kompanija ne želi da izda pod svojim imenom kako ne bi okrnjila
svoju reputaciju proizvođača vrhunskih matičnih ploča. Gigabyte će na ovaj način
pokušati da parira Asustekovom veoma uspešnom brendu ASRock koji vlada azijskim
tržištem low-end ploča. Asustek je zahvaljujući dobroj prodaji modela iz nižeg
cenovnog ranga uspeo da u prvom kvartalu ove godine zabeleži porast prihoda,
dok su svi ostali tajvanski proizvođači zabeležili padove.
Axper ploče će se sredinom ovog meseca pojaviti u azijsko – pacifičkom regionu
gde je tržište naročito osetljivo na cenu proizvoda, dok se pojavljivanje modela
novog brenda u Evropi i Americi očekuje sredinom juna. Gigabyte planira da isporuke
Axper ploča ove godine učestvuju sa oko 5 % u ukupnom broju od 15 miliona ploča
koje kompanija želi da plasira ove godine, dok bi u narednoj godini ta cifra
trebalo da se poveća na 20 %.

Izvor: DigiTimes

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi