Treću godinu uzastopno Google je imenovan “najmoćnijim brendom na svetu”, u sklopu istraživanja koja sprovodi firma Millward Brown Optimor. Prema njima, vrednost Google brenda iznosi 86.1 milijardu dolara, što je za oko 15 milijardi više od drugoplasiranog. General Electric (GE) drži drugo mesto na ovoj listi sa procenjenom vrednošću brenda od 71.4 milijarde dolara. Treći je Microsoft sa 70.9 milijardi dolara, a četvrto i peto mesto odlazi na firme Coca-Cola (58.2 milijarde) i China Mobile (57.2 milijarde dolara). Ostatak liste deset najvrednijih brendova čine, sledećim redom: IBM, Apple, McDonald’s, Nokia i Marlboro. Jedini evropski brend koji se našao na ovoj listi je Nokia, a pored finskog proizvođača mobilnih telefona, jedina kompanija koja se ne nalazi na teritoriji SAD je China Mobile. Dodato je da je na globalnom nivou tehnološki sektor najsnažniji kada je vrednost brendova u pitanju, pošto na listi 100 najvrednijih brendova čak 28 brendova dolazi iz tok sektora.
Izvor: TG Daily