Sledećeg meseca, 'Groupon Nagrade' krenuće sa radom u Filadelfiji, a kasnije u ostalim gradovima. Ovo je prvi zvanični Grouponov program lojalnosti i pomoćiće da se ostvari jedna od čestih dilema ovog specifičnog biznis koncepta – kako zadržati kupce već privučene dnevnim ponudama. Iz kompanije kažu da će program lojalnosti zaokružiti trougao trgovačkih alata. Dnevne ponude služe za privlačenje mušterija, dok Groupon Now, servis koji radi u realnom vremenu, startovan maja ove godine, pomaže lokalnim biznisima da manipulišu tražnjom tokom specifičnih perioda tokom dana. Treća komponenta je lojalnost i povraćaj već “namamljenih” kupaca.
Kako Groupon nagrade funkcionišu:
Kupac koji potroši izvesnu količinu novca kod nekog ponuđača na Groupon.com-u, iznad određenog broja poseta, “otključava” novu ponudu – u obliku vaučera. Ponuđač kupona određuje koji je to broj kupljenih dnevnih ponuda koje otključavaju vaučer, kao i vrednost vaučera. Kupci, sa druge strane, imaju izbor da učestvuju ili ne u ovom programu. U svakom slučaju, program je besplatan i za ponuđače i za kupce dnevnih ponuda. Groupon uzima proviziju od svakog preuzetog nagradnog vaučera.
Izvor: Gdeinvestirati