Groupon rešio problem: Novi program lojalnosti namamiće i kupce i dobavljače

Sledećeg meseca, 'Groupon Nagrade' krenuće sa radom u Filadelfiji, a kasnije u ostalim gradovima. Ovo je prvi zvanični Grouponov program lojalnosti i pomoćiće da se ostvari jedna od čestih dilema ovog specifičnog biznis koncepta - kako zadržati kupce već privučene dnevnim ponudama.  I

Sledećeg meseca, 'Groupon Nagrade' krenuće sa radom u Filadelfiji, a kasnije u ostalim gradovima. Ovo je prvi zvanični Grouponov program lojalnosti i pomoćiće da se ostvari jedna od čestih dilema ovog specifičnog biznis koncepta – kako zadržati kupce već privučene dnevnim ponudama.  Iz kompanije kažu da će program lojalnosti zaokružiti trougao trgovačkih alata. Dnevne ponude služe za privlačenje mušterija, dok Groupon Now, servis koji radi u realnom vremenu, startovan maja ove godine, pomaže lokalnim biznisima da manipulišu tražnjom tokom specifičnih perioda tokom dana. Treća komponenta je lojalnost i povraćaj već “namamljenih” kupaca.

Kako Groupon nagrade funkcionišu:

Kupac koji potroši izvesnu količinu novca kod nekog ponuđača na Groupon.com-u, iznad određenog broja poseta, “otključava” novu ponudu – u obliku vaučera. Ponuđač kupona određuje koji je to broj kupljenih dnevnih ponuda koje otključavaju vaučer, kao i vrednost vaučera.  Kupci, sa druge strane, imaju izbor da učestvuju ili ne u ovom programu. U svakom slučaju, program je besplatan i za ponuđače i za kupce dnevnih ponuda. Groupon uzima proviziju od svakog preuzetog nagradnog vaučera.

Izvor: Gdeinvestirati

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi