HP predstavlja proširenu Always On podršku sa novim partnerskim modelom

HP predstavlja proširenu Always On podršku s novim partnerskim modelom koji donosi nove mogućnosti za prodaju i pružanje usluga, kako bi partneri proširili poslovanje i povećali profitabilnost. Da bi ispunili zahteve korisnika, partnerima je potreban pristup velikom broju tehnoloških usluga, od pokretanj

HP predstavlja proširenu Always On podršku s novim partnerskim modelom koji donosi nove mogućnosti za prodaju i pružanje usluga, kako bi partneri proširili poslovanje i povećali profitabilnost. Da bi ispunili zahteve korisnika, partnerima je potreban pristup velikom broju tehnoloških usluga, od pokretanja desktop okruženja, do hibridnih oblaka, odnosno od osnovnog održavanja, do strateškog konsaltinga. HP ServiceONE je nova specijalizacija u okviru vodećeg HP Preferred Partner programa, a partnerima omogućava da značajno prošire ponudu tehnoloških usluga ili ponudu kobrendiranih HP usluga. Pored toga, partneri mogu iskoristiti prednost HP-ovog inoviranog sistema nagrađivanja, kao i metriku vezanu za životni ciklus podrške, radi dodatnog povećavanja šansi za veće prihode i smanjivanja rizika.

 

 

HP ServiceONE program omogućava partnerima da:

– zadovolje dinamične potrebe njihovih korisnika i da povećaju udeo na tržištu tako što će prodavati i pružati velik broj tehnoloških usluga uključujući i profesionalne, ugovorne usluge, kao i HP Care Pack usluge za veliki broj rešenja iz HP-ove hardverske ponude,

– povećaju marginu zarade i smanje rizike primenom HP-ovih automatizovanih tehnologija za pružanje podrške, kao što je Insight Remote Support,

– povećavaju obim prodaje tako što će tesno srađivati s HP-om na mogućnostima za zajedničku prodaju uključujući zatvaranje ponude, marketinške usluge i rešavanje tehnoloških izazova. HP želi da bude član partnerovog tima, i da mu, prema potrebi, obezbedi tehnološko iskustvo i kapacitet,

– povećaju profitabilnost tako što će prodavati i pružati HP-ove usluge s većom marginom,

– poboljšaju zadovoljstvo i lojalnost korisnika tako što će usluge podrške pridružiti infrastrukturnim rešenjima i tako što će korisnicima ponuditi konzistetan i pouzdan ugođaj.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi