Huawei servisni dani: Obnovite svoj Huawei telefon po specijalnoj ponudi

Korisnici Huawei pametnih telefona mogu iskoristiti izuzetno atraktivnu promotivnu ponudu koja se tiče popravke

Saopštenje za javnostPočetak godine pravi je trenutak da popravimo, zamenimo ili unapredimo sve što je ostalo nerešeno u godini iza nas. A podrška i podsticaj za upravo ovakve poduhvate, veoma je važna. Upravo zbog toga, kompanija Huawei pokrenula je uslugu Huawei servisni dani. Posetite Huawei servisni centar u tržnom centru Galerija Belgrade tokom 29, 30. i 31. januara i iskoristite popuste do čak 20% na popravke i besplatnu uslugu postavljanja zaštitne folije na ekran. Usluga Huawei servisni dani biće aktuelna svakog poslednjeg vikenda u mesecu.Popravka pametnog telefona po odličnoj ceniModerna era učinila je da uređaj kao što je pametni telefon postane neizostavni deo naše svakodnevice. Ova činjenica pokazuje koliko su pametni telefoni neophodni i nezamenljivi, ali upravo zbog konstantnog celodnevnog korišćenja, svakome od nas može se desiti da na neki način ošteti telefon. Svakako da to nisu poželjne situacije, ali nažalost, slomljen ekran ili ogrebotine zadnjeg panela telefona veoma su česta pojava.Korisnici Huawei pametnih telefona mogu iskoristiti izuzetno atraktivnu promotivnu ponudu koja se tiče upravo popravke. Troškovi popravke telefona van garancije biće čak 20% sniženi tokom poslednjeg petka, subote i nedelje u januaru. Pored popravke, besplatna folija za zaštitu prednjeg ekrana dostupna je tokom istog perioda, u zvaničnom servisnom centru Huawei Experience Store u tržnom centru Galerija Belgrade. Upoznajte detalje ponude: https://consumer.huawei.com/rs/support/service-day/. Zajedno boljiRanac, džep, torba – pametne telefone nosimo na raznim mestima, što ne garantuje uvek da će biti zaštićeni od oštećenja kao što su polomljen ekran, ogrebotine i slično. Pronađite Huawei servisni centar koji učestvuje u aktivaciji Zajedno bolji i iskoristite specijalne pogodnosti u periodu do 31. januara. Ukoliko vam je pametni telefon ispao iz džepa ili pao sa stola na pod i oštetio se, pravi je trenutak za popravku! Ekran ili matičnu ploču možete zameniti po nižoj ceni do čak 50%. Takođe, svom uređaju možete pružiti nov izgled, uz raznolike zaštitne folije za zadnji panel i mat foliju za ekran, koje takođe možete obezbediti do 50% nižoj ceni. Tokom kampanje Zajedno bolji, prilikom posete ovlašćenih servisnih centara, možete dobiti jedno besplatno čišćenje i dezinfekciju Huawei mobilnog telefona, tableta, laptopa, pametnog sata ili bežičnih slušalica. Upoznajte detalje ponude: https://consumer.huawei.com/rs/support/better-together/. *Napomena: Naknada za uslugu uključuje naknadu za rezervne delove i naknadu za rad. Naknada za rezervne delove je do 50% niža, ali naknada za rad nije snižena.Vaša bezbednost na prvom mestuPrimamljive ponude podstaći će vas da korišćenjem usluga servisa rešite probleme čije ste otklanjanje dugo odlagali. Ipak, kako bi kvalitet usluge bio na najvišem nivou i kako biste se osećali ugodno imajući u vidu trenutne okolnosti, tehnička služba kompanije Huawei će svaki uređaj očistiti i dezinfikovati. Takođe, u cilju poštovanja zdravstvenih mera, kompanija Huawei je korisnicima pružila uslugu “Od vrata do vrata”, koja omogućava slanje Huawei uređaja na servis sa kućne adrese, potpuno besplatno. Ova usluga biće aktivna do kraja februara. Sve što je potrebno jeste da pozovete Huawei korisnički centar putem telefona: 0800 088880 kako biste aktivirali ovu uslugu, i logistički partner će doći na vašu adresu i preuzeti Huawei uređaj za servis. Upoznajte detalje ponude: https://consumer.huawei.com/rs/support/postal-service/. O Huawei servisuUsluga HUAWEI SERVISNI DANI omogućava korisnicima da tokom poslednjeg petka, subote i nedelje u mesecu iskoriste atraktivne ponude za popravku telefona ili besplatno zamene zaštitnu foliju na ekranu.Uslovi:1. Kampanja servisni dani je dostupna samo u odabranom Huawei ovlašćenom servisnom centru poslednjeg petka, subote i nedelje u mesecu.2. Kampanja servisni dani se odnosi samo na korisnike koji dođu direktno u servis.3. Za uslugu “Besplatna zaštitna folija za ekran”, preprodavcima i distributerima nije dozvoljeno učešće u ovoj usluzi.4. “Besplatna zaštitna folija za ekran” je dostupna samo za odabrane modele.5. Svaki korisnik ima pravo učešća jednom mesečno.6. Servisni dani promocija se ne može kombinovati sa drugim promocijama koje su u toku.7. Huawei neće biti odgovoran za otkazivanje Servisnih dana usled više sile i sl.8. Huawei zadržava sva prava na konačno objašnjenje ovih uslova.*Napomena: Huawei servisne usluge mogu se menjati u slučaju promene zdravstvenih mera propisanih od strane Republike Srbije, te usluge koje podrazumevaju posetu tržnim centrima mogu biti izmenjene ili privremeno prekinute.Izvor: Huawei
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi