Internet postao popularniji od novina!?

Iako je reklamiranje u novinama i dalje vodeće u svetu reklama na globalnom nivou, nove studije pokazuju da tradicionalni mediji ustupaju mesto internetu. Iako je delovalo da novine polako, ali sigurno propadaju, do sada su ipak u Sjedinjenim Državama u globalu bile popularnije od interneta kao izvor informacija. U 2006. godini odnos zastupljenos

Iako je reklamiranje u novinama i dalje vodeće u svetu reklama na globalnom nivou, nove studije pokazuju da tradicionalni mediji ustupaju mesto internetu. Iako je delovalo da novine polako, ali sigurno propadaju, do sada su ipak u Sjedinjenim Državama u globalu bile popularnije od interneta kao izvor informacija. U 2006. godini odnos zastupljenosti medija je bio otprilike podjednak, a ove godine po prvi put u istoriji Amerikanci više vremena provode prateći informacije online nego čitajući novine. U 2006. godini, Amerikanci su 70% svog slobodnog vremena posvećivali televiziji i radio programu, 5.4% muzici, 5% novinama i nešto ispod 5% internetu. Ove godine se internet popeo na 5.1% zastupljenosti, dok su novine pale na 4.9%. Novine i dalje vode kada je u pitanju reklamno tržište, pošto njegova vrednost u ovom segmentu iznosi 55.7 milijardi dolara, iza čega sledi reklamiranje na televiziji sa 48.7 milijardi dolara. Procenjuje se da će internet reklamiranje i na ovom polju odneti prevagu do 2011. godine, kada će vrednost reklamnog tržišta na internetu dostići cifru od 63 milijarde dolara.

Izvor: TG Daily

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi