Internet reklamiranje u daljem padu

Internet reklamiranje je i dalje u padu, pokazuju analize koje je sproveo IDC za drugi kvartal ove godine, na SAD tržištu, ali i na svetskom nivou. Trošenje na reklame je palo za 7% u SAD, sa 6,6 milijardi na 6,2 milijarde dolara. Na svetskom nivou, palo je za 5%, sa 14,7 na 13,9 milijardi dolara, u poređenju sa istim periodom prošle godine. P

Internet reklamiranje je i dalje u padu, pokazuju analize koje je sproveo IDC za drugi kvartal ove godine, na SAD tržištu, ali i na svetskom nivou. Trošenje na reklame je palo za 7% u SAD, sa 6,6 milijardi na 6,2 milijarde dolara. Na svetskom nivou, palo je za 5%, sa 14,7 na 13,9 milijardi dolara, u poređenju sa istim periodom prošle godine. Prihodi od reklamiranja su u padu već drugi kvartal za redom. U kompaniji IDC kažu da očekuju da će oglašivači nastaviti sa smanjivanjem sredstava za internet reklamiranje, kao i da će industrija nastaviti da beleži pad i u narednom kvartalu. No, dugoročno se predviđa otpočinjanje procesa oporavka, već početkom 2010. godine. Izvor: The Inquirer

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi