Intervju sa kreatorom DirectX-a

Već je milion puta navedeno koliko Microsoft želi da poboljša igračko tržište kada su PC računari u pitanju. Nakon bombastičnih najava o DirectX 10 koji je trebao da donese razna unapređenja došlo je grubo otrežnjenje samim izlaskom operativnog sistema, gde su performanse bile više nego problematične, za šta su najčešće okrivljivan

Već je milion puta navedeno koliko Microsoft želi da poboljša igračko tržište kada su PC računari u pitanju. Nakon bombastičnih najava o DirectX 10 koji je trebao da donese razna unapređenja došlo je grubo otrežnjenje samim izlaskom operativnog sistema, gde su performanse bile više nego problematične, za šta su najčešće okrivljivani drajveri. Sajt Shacknews je napravio intervju sa "ocem" DirectX-a, koji je svojevremeno praktično lansirao Microsoft na igračko tržište. U pitanju je Alex St. John, koji priča o počecima DirectX-a koji je nastao gotovo kao samostalni projekat zaposlenih u Microsoftu, ali i žestoko kritikuje Vistu i njene mogućnosti. On tvrdi da sa Vistom nije ništa učinjeno na poboljšanju PC računara kao igračke platforme i da je to i za njega lično veliko razočarenje praćeno visokom stopom frustracije, pošto prima veoma lično sve što ima veze sa DirectX-om i igrama na PC računarima. Kompletan intervju možete pronaći ovde.

Izvor: Shacknews

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi