Istraživanja o mobilnim uređajima i muzičkim servisima

Istraživanje tržišta koje je sprovela kompanija Entertainment Media Research u saradnji sa advokatskom firmom Olswang donosi relativno loše vesti za industriju mobilnih telefona i mobilne muzike, a naročito onim kompanijama koje već uveliko planiraju objedinjavanje svojih usluga sa online muzičkim servisima koji omogućavaju korisnicima da k

Istraživanje tržišta koje je sprovela kompanija Entertainment Media Research u saradnji sa advokatskom firmom Olswang donosi relativno loše vesti za industriju mobilnih telefona i mobilne muzike, a naročito onim kompanijama koje već uveliko planiraju objedinjavanje svojih usluga sa online muzičkim servisima koji omogućavaju korisnicima da kupe pesme. Naime, svega 6 procenata korisnika je odgovorilo da zaista i kupi pesmu koju poželi da ima na svom mobilnom telefonu kada je čuje. Čak 44 procenata je odgovorilo da jednostavno nije zainteresovano za skidanje muzičkih sadržaja putem mobilnih telefona. Loše vesti i po Nokia Visual Radio – svega 36 procenata korisnika uopšte interesuje koncept omogućavanja skidanja pesama na telefon koje su upravo čuli na radiju. Jedina povoljna vest jeste da je 52 procenata korisnika koji su prošle godine rekli da bi bili zainteresovani za skidanje pesama putem mobilnih telefona to i učinilo – mada, ukoliko se obrne perspektiva, to bi moglo da se posmatra i iz drugačijeg ugla – da je čak 48 procenata korisnika koji su prošle godine želeli da se koriste jednim ovakvim servisom izgubilo interesovanje…

Izvor: The Inquirer

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi