Kako stvari stoje na igračkom tržištu Nemačke

Interesantni su podaci koje nemačka organizacija autora igračkim softvera objavljuje u vezi sa igračkim softverom i strukturom zastupljenosti u okviru njega. Nemačka organizacija koja okuplja autore igračkog softvera German games software association (BIU) je objavila informacije o prodaji, tendencijama i trendovima. Tokom 2007. godine je trž

Interesantni su podaci koje nemačka organizacija autora igračkim softvera objavljuje u vezi sa igračkim softverom i strukturom zastupljenosti u okviru njega. Nemačka organizacija koja okuplja autore igračkog softvera German games software association (BIU) je objavila informacije o prodaji, tendencijama i trendovima. Tokom 2007. godine je tržište namenjeno konzolnom softveru (Sony Playstation, Nintendo Wii, Microsoft Xbox 360) doživelo uvećanje za 21 procenat. Istovremeno, prodaja PC igračkog softvera je opala za tri procenta i ukupna vrednost prodaje u tom segmentu je dostigla 458 miliona evra. Sa druge strane, prodaja igara za konzole je dostigla cifru od 1.36 milijardi evra. Ipak, najveću stopu rasta ima, kako tvrdi BIU, ima mobilni segment – prodaja igara za mobilne telefone je uvećana za 65 procenata i dostigla je vrednost od oko 360 miliona evra.

Izvor: The Inquirer

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi