Kakva je vizija Stiva Balmera, prvog čoveka Microsoft-a

CEO kompanije Microsoft Stiv Balmer drži na oku Apple, Yahoo i Google i pokrenuće novu reklamnu kampanju (na koju će biti potrošeno 300 miliona dolara) sa ciljem da ubeđuje korisnike u prednosti Viste, kao i da poradi na otklanjanju negativnih konotacija sa kojima se u vezu obično dovodi poslednji operativni sistem Microsoft-a. U "procurelom

CEO kompanije Microsoft Stiv Balmer drži na oku Apple, Yahoo i Google i pokrenuće novu reklamnu kampanju (na koju će biti potrošeno 300 miliona dolara) sa ciljem da ubeđuje korisnike u prednosti Viste, kao i da poradi na otklanjanju negativnih konotacija sa kojima se u vezu obično dovodi poslednji operativni sistem Microsoft-a. U “procurelom” potsetniku, iza koga navodno stoji sam Balmer, se može naslutiti ili je eksplicitno objašnjena buduća strategija firme. Želeće da kopira Apple-ov sistem vertikalne integracije, da učini da Microsoft postane vodeći isporučilac korporativnog softvera. Promovisaće pretplatničke servise i podsticati njihovo korišćene, ali će i paziti da oni ostanu ekstenzija postojećih desktop aplikacija, ali ne i njihova zamena.

Balmer takođe želi da se nadmeće sa Google-om, sa Yahoo-om ili bez njega. S tim ciljem, podelio je odgovarajuće odeljenje u dva, omogućivši delovima da se fokusiraju na pojedine tržišne segmente i promenio rukovodioce. Ako ništa drugo, jasno je da Balmer pristupa svom poslu sa mnogo energije. Ipak, da li će to biti dovoljno da se Microsoft uspešno prilagodi novim trendovima, koje ova kompanija diktira u sve manjoj meri? Više informacija možete videti u ovom članku.

Izvor: TG Daily

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi