Džon Karmak je dao intervju za magazin Gamasutra. U njemu se on izuzetno pohvalno izrazio o igri World of Warcraft, koji je nazvao vozom koji vuče prodaju PC računara i PC igračke industrije. On veruje da će MMO (massively multiplay online) igre nastaviti da budu izuzetno uspešne, navodeći da se radi o žanru na koji konzole ne mogu toliko uticati. Pored toga, pohvalno se izrazio o industriji hardvera, navodeći da je dostigla punu zrelost. Navodi primere kako je nekada morao da održava česte sastanke sa predstavnicima kompanija Intel, AMD, Nvidia, ATI da bi insistirao na otklanjanju problema, a da više nema potrebe da to čini, makar ne na takvom nivou. Ali…
…ali Karmak je dao i svoje mišljenje o budućnosti PC igračke industrije, koje nije baš sjajno. On je rekao da su dani specifičnih PC igara prošlost i da konzole svakodnevno uvećavaju svoju dominaciju. Dodao je da danas, kada proizvođači kreiraju neki naslov, uvek moraju da misle kako će takva igra izgledati na konzoli, odnosno kako će delovati na drugim platformama osim na PC računarima. Rekao je da je, istorijski gledano, prednost PC računara bila u konektivnosti i modingu, dok danas ta prednost ili ne postoji ili nije uopšte izražena kao ranije, naročito sa poslednjom generacijom igračkih konzola. Kompletan intervju možete pronaći na ovoj stranici.
Izvor: Gamasutra