Lenovo će se ubuduće daleko više fokusirati na mobilno tržište

Kineski proizvođač Lenovo, koji je svojevremeno kupio PC odeljenje kompanije IBM, navodi da će osnovu njegovog budućeg poslovanja činiti veliki proboji u mobilnom segmentu. Lenovo očekuje da će bežični proizvodi sa pristupom internetu činiti oko 80% njegove prodaje kroz 5 godina. CEO kompanije Yang Yuanqing je rekao da je kompanija već u

Kineski proizvođač Lenovo, koji je svojevremeno kupio PC odeljenje kompanije IBM, navodi da će osnovu njegovog budućeg poslovanja činiti veliki proboji u mobilnom segmentu. Lenovo očekuje da će bežični proizvodi sa pristupom internetu činiti oko 80% njegove prodaje kroz 5 godina. CEO kompanije Yang Yuanqing je rekao da je kompanija već u januaru počela sa implementacijom nove strategioje, predstavljanjem smartfona i dva prenosiva mini-računara sa podrškom za WiFi. Yang je rekao da će mobilni proizvodi biti okosnica “petoletke” kompanije Lenovo. Notebook prodaja je u porastu, a očekuje se da će Lenovo biti u prilici da iskoristi rast potražnje za ovakvim proizvodima na tržištima u razvoju. Opisujući strategiju, Yang je upotrebio izraz “zaštititi i napasti”, želeći da stavi do znanja da kompanija neće zapostaviti segmente u kojima je trenutno, te da će iskoristiti priliku da “uskoči” na nova tržišta. Izvor: The Inquirer

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi