Saopštenje za javnostKompanija Lenovo Group objavila je rezultate svog prvog fiskalnog kvartala završenog 30. juna 2018. godine. Već drugi kvartal za redom, Kompanija Lenovo ostvaruje snažan dvocifreni rast prihoda. Grupni prihodi dostigli su 11,91 milijardi dolara, što je za 19% više nego u istom periodu prošle godine. Kompanija je takođe izvestila o većem prihodu pre oporezivanja koji iznosi 113 miliona američkih dolara tokom kvartala, što je poboljšanje od 182 miliona američkih dolara godišnje, s obzirom na poboljšanje profitabilnosti u svim kompanijskim sektorima.U prvom fiskalnom kvartalu, profit kompanije Lenovo koji se pripisuje vlasnicima kapitala porastao je na 77 miliona dolara, što je za 149 miliona dolara više za godinu dana. Osnovna zarada po akciji u prvom fiskalnom kvartalu iznosila je 0,65 američkih ili 5,10 hongkonških centi.Zahvaljujući sprovođenju naše “3-talasnu strategije”, svi naši sektori su ostvarili snažna poboljšanja na poljima prihoda i profitabilnosti. Kompanija Lenovo je prošla prekretnicu i ušla u fazu “ubrzanja” koje se odnose na ubrzanje izvršavanja naše transformativne strategije i ubrzano rastući poslovni učinak “, rekao je Yang Yuanqing, predsednik i izvršni direktor kompanije Lenovo. “U budućnosti, održavaćemo vodeću profitabilnost u industriji i rast tržišta računara; ”ozdravićemo” poslovanje sektora pametnih telefona; vratićemo data centar sektoru održiv rast i profit I nastaviti da investiramo u “Smart IoT + Cloud” i “Infrastructure + Cloud” segmente, kako bismo podstakli dugoročno održivu zaradu. “Pregled poslovnih grupaSa ovim Q1 FY2018/19 izveštajem o zaradi, kompanija Lenovo je napravila zaokret u svojoj transformaciji i ušla u novu fazu rasta, zahvaljujući značajnom napretku u svojoj strategiji i fokusu na “Inteligentnu transformaciju” tokom kvartala. Odlučujući korak kompanije Lenovo da se ključni sektori konsoliduju u dinamično, integrisano preduzeće, zajedno sa akcentom na dinamične generatore prihoda, brzo su garantovali značajne prihode.U prethodnom kvartalu, kompanija Lenovo najavila je stvaranje svoje nove grupe pametnih uređaja (Intelligent Devices Group – IDG), kombinovanjem svoje grupe personalnih računara i pametnih uređaja (Personal Computer and Smart Devices Group) sa svojom Mobile Business grupom. Preispitivanje načina na koje ove jedinice i njihovi uređaji komuniciraju i utiču na kupce, dovelo je IDG do dvocifrenog, kvartalnog porasta prihoda iz-godine-u-godinu, dok je tržišni udeo PC segmenta ostvario dobit u svim regionima. Istovremeno, kompanija Lenovo ne samo da koristi, već i kreira globalne trendove u razvoju softvera i usluga.
Svaka od ključnih poslovnih jedinica kompanije Lenovo doživela je značajan rast i jačanje na tržištu u toku kvartala:
Grupa pametnih uređaja (Intelligent Devices Group) podstaknuta sinergijom zajedničkih platformi i resursa, ostvarila je snažan rast prihoda od 14% u odnosu na prošlu godinu koji je znosio je 9,95 milijardi dolara.
Tokom kvartala, PC i Smart Devices (PCSD) grupa pod vođstvom IDG sektora, ostvarila je snažan dvocifreni rast prihoda u drugom uzastopnom kvartalu, uz rast od 19% iz godine u godinu i održavanje vodeće profitabilnosti od 5% u industriji. Kompanija Lenovo je najbrže rastući igrač (po jedinicama) među top 5 globalnih proizvođačia računara, a prema izveštaju kompanije Gartner, kompanije se vratila se na prvu poziciju globalniih PC proizvođača. Pored glavnog računarskog poslovanja, kompanija Lenovo nastavlja da ulaže u proširivanje svog portfolija pametnih uređaja, uključujući i pametne domove, pametne kancelarije i AR / VR.
Mobilna poslovna grupa (MBG) pod vođstvom IDG-a, ostvarila je značajno poboljšanje u toku kvartala zahvaljujući trima ključnim merama. Prvo, grupa je smanjila operativne troškove za više od 100 miliona dolara; kao drugo, predstavila je poboljšan proizvodni portfolio i kao treće, bila je fokusirana na odabrana tržišta na kojima je kompanija mogla da bude profitabilno konkurentna. S obzirom na poboljšani portfolio proizvoda, kompanija se fokusirala na glavne segmente i uspešno je pokrenula Moto G i Moto E serije tokom kvartala. Prihodi su nastavili da se povećavaju posebno na teritoriji Južne Amerike, nadjačavajući ostale na tržištu u sedam uzastopnih kvartala. U Severnoj Americi, obim poslaovanja kompanije Lenovo u mobilnom sektoru gotovo je udvostručen zahvaljujući tačno određenoj strategiji širenja na sva četiri glavna operatera.
Na osnovu snažnog četvrtog kvartala, Lenovo Data Centar grupa (DCG) dodatno je ubrzala korak, izveštavajući o još jednom rekordnom kvartalnom prihodu koji je iznosio 1,6 milijardi dolara, trećem uzastopnom kvartalu koji je ostvario dvocifreni rasta prihoda, a povećan je za 67,8% u odnosu na isti kvartal u godini ranije. Rekordno visoki prihodi usledili su rastom softverski-definisane infrastrukture, radom visokih perfomansi i konceptima AI i Hiperscale. Softverski definisani proizvodi kompanije Lenovo, predvođeni novim ThinkAgile brendom a zajedno sa objavljivanjem nove kompozitne ThinkAgile CP infrastrukure nove generacije, još jedanput su ostvarili više nego trocifreni rast. Hyperscale segment je takođe ostvario trocifreni rast, poboljšavajući bruto profit i diversifikujući korisničku bazu. Tradicionalna infrastruktura nastavila je sa pozitivnim trendom i rešenja za skladištenje zasnovane na fleš memoriji pokazala su sjajan zamah sa rastom od 42% godišnje. U ovom kvartalu, kompanija Lenovo takođe je nadmašila i kompaniju HPE, pozicionirajući se kao broj jedan provajder superkompjutera na TOP500 listi po prvi put, sa 117 sistema.S pogledom u budućnost, Capital i Incubator Group (LCIG) kompanije Lenovo nastavlja da ulaže i gradi IT infrastrukture nove generacije u AI, IoT, Big Data i VR / AR segmentima u različitim sektorima kao što su proizvodnja, zdravstvena zaštita i transport.Izvor: Lenovo
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Pogledajte preporučeni video sa Benchmark Youtube kanala: