Lenovo top brend po zadovoljstvu korporativnih korisnika

Sudeći po izveštaju TBR (Technology Business Research), Lenovo je top 1 brend po zadovoljstvu korisnika u segmentu biznis klase notebook računara. Ovako dobar razultat bazira se na osobinama u kritičnim oblastima kao što su kvalitet hardvera, pouzdanost i telefonska podrška. Osobine proizvoda konkurenata (snaga i slabost) ispitivane su kroz

Sudeći po izveštaju TBR (Technology Business Research), Lenovo je top 1 brend po zadovoljstvu korisnika u segmentu biznis klase notebook računara. Ovako dobar razultat bazira se na osobinama u kritičnim oblastima kao što su kvalitet hardvera, pouzdanost i telefonska podrška. Osobine proizvoda konkurenata (snaga i slabost) ispitivane su kroz testove statističke značajnosti (tri testa) i GAP analize (dva testa). Nakon testova zaključeno je da je Lenovo zadržao hardverski kvalitet i pouzdanost – konkurentske snage iz prethodnog TBR izveštaja, a dodao dve nove pozitivne osobine iz oblasti tehničke podrške: podršku telefonom i Time-to-repare servis – za brzu realizaciju reklamacija. Odnos kvaliteta i pouzdanosti proizvoda odneo je veću ocenu 6.1 u rangiranju zadovoljstva u odnosu na prvog sledećeg konkurenta sa ocenom 5.9.


Jačanje pozicije Lenova na skali zadovoljstva korisnika objašnjava se otpornošću Lenova na silazne trendove koji su uticali na konkurenciju, posebno u poslednjih šest meseci. U četvrtom kvartalu prošle godine, u vreme velike ekonomske recesije, zabeležen je negativnan uticaj na Brand name proizvode u pogledu smanjenja potrošnje, ređih plasiranja novih, inoviranih modela, prilikom čega potrošači imaju tendenciju da zaborave svoje ranije oduševljenje modelima tog proizvođača. Zbog svoje dugogodišnje reputacije dobrog kvaliteta ThinkPad proizvoda i pratećih servisa, u slučaju smanjenja budžeta, korisnici ne razmišljaju odmah o promeni branda, ali to ne znači uvek i lojalnost kupaca. TBR smatra da je Lenovo izvukao korist kroz politiku promovisanja jednog po jednog proizvoda u toku godine, u toku koje su konkurenti čekali da “izbace” potpuno inovirane proizvode što je uticalo da Lenovo bude izuzet iz opadajućih trendova zadovoljtva koji su pogodili konkurenciju u toku 2009. godine. Lenovo ocene nastavljaju da se poboljšavaju. Izveštaj TBR “Ponašanje i zadovoljstvo korporativnih IT kupaca” je kvartalni izveštaj koji baziran na podacima prikupljenim u periodu 6 meseci, počev od drugog kvartala 2009. godine. U studiji su praćeni rezultati i razlike tri konkurenta, kompanija: Dell, HP i Lenovo. Izvor: Lenovo

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi