LG Electronics beleži rekordne rezultate u trećem kvartalu

Kompanija LG Electronics, Inc. (LG) objavila je rekordne prihode i operativne profite u trećem kvartalu ove godine, što ukazuje na uspešan rast i konkurentnost kompanije u vreme aktuelne globalne recesije.

Rekordne prodaje i profiti za tri meseca i na internom i globalnom nivou su zabeležene u kvartalu završenom 30. septembra 2009. godine.

Kompanija LG Electronics, Inc. (LG) objavila je rekordne prihode i operativne profite u trećem kvartalu ove godine, što ukazuje na uspešan rast i konkurentnost kompanije u vreme aktuelne globalne recesije.

Rekordne prodaje i profiti za tri meseca i na internom i globalnom nivou su zabeležene u kvartalu završenom 30. septembra 2009. godine. U odnosu na prethodnu godinu, prodaja na globalnom nivou (uključujući i međunarodne LG filijale) je skočila za 15,7 odsto, na ukupno 13,9 triliona korejskih won-a (KRW) (11,2 milijardi američkih dolara). Operativni profiti su porasli za 850 milijardi won-a (685 miliona američkih dolara) ostvarivši dobit od 6,1%, što je za 1,3% više od trećeg kvartala prošle godine. U okviru kompanije LG Electronics, Inc. posluje pet kompanija, a to su Home Entertainment Company, Mobile Communications Company, Home Appliance Company, Air Conditioning Company i Business Solutions Company. Dve kompanije koje su zabeležile najviši rast su Home Entertainment Company, koja je u trećem kvartalu ostvarila povećanje prodaje od 23,9%, ukupne vrednosti od 4,93 triliona won-a (3,97 milijardi američkih dolara) i Mobile Communications Company koja je zabeležila prihod od prodaje u visini od 4,65 triliona won-a (3,75 milijardi američkih dolara). U isporuci mobilnih telefonskih aparata ova kompanija beleži rast od 37 procenata u odnosu na prethodnu godinu, kao i 6% u odnosu na prethodni kvartal, sa 31,6 miliona isporučenih uređaja, zahvaljujući značajnom rastu na novim tržištima Evrope.

Kompanije Home Appliance Company, Air Conditioning Company i Business Solutions Company su takođe zabeležile odlične rezulate, a sve zahvaljujući konkurentnosti cena, višem nivou prodaje na novim tržištima, kao i procesu stalnog smanjivanja troškova u odnosu na prethodnu godinu.


Izvor: LG

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi