Logitech Press Event – Medulin 2008

S nestrpljenjem smo iščekivali Logitechov press event, koji je za novinare iz Srbije organizovan 25. i 26. septembra u Medulinu, na samom severu hrvatske rivijere. Međutim, druženje pored mora sa Logitech timom, sjajnim periferijama ove kompanije, kao i inače sjajan zabavni i "adrenalinski" program, ostaće u senci nemilog događaja.

Logitech Press Event – Medulin 2008
Novinari su put Istre krenuli u tri ujutru, kako bi nakon nešto više od devet sati vožnje autobusom stigli u Medulin, malo mesto pored Pule. Istoimeni hotel nalazi se na svega dvadesetak metara od mora, u jednoj od brojnih uvala razuđenog primorja. Po ulasku u hotel upućeni smo u salu gde smo očekivali uobičajenu dobrodošlicu od strane domaćina, međutim, dočekala nas je Danka Prah, marketing menadžer Adria regije, sa tužnom vesti da je tog jutra preminuo Denis Karas, menadžer pomenute regionalne Logitech kancelarije. Neverica, muk, tuga … u ovakvim situacijama svaka reč je suvišna. Saučestvujemo u bolu porodice i kolega, jer pre nego saradnik, Denis Karas je bio prijatelj Benchmarka, visoko cenjen zbog svoje poslovne filozofije i rezultata, podrške koju nam je u nekoliko navrata ukazao, kao i harizmatične ličnosti zbog koje je bio uvek rado viđen i dragi gost. Ovom prilikom, još jednom izražavamo iskreno saučešće njegovoj porodici i kolegama, kao i svim ljudima koji su poznavali g. Karasa.  


in memoriam
Denis Karas

Uprkos ovakvim okolnostima u kojima se manifestacija zadesila, Logitech tim je dao sve od sebe da se novinari osećaju dobrodošlim i da se planirana agenda realizuje u nešto skraćenom obliku, a ne možemo da ne pomenemo da su veliku ulogu u tome odigrali i predstavnici agencije McCann-Erickson koji su predvodili goste iz Srbije. Nakon malog predaha i ručka, ponovo smo se uputili u salu gde je zvanični početak obeležila uvodna prezentacija Marije Pindović, sales menadžera za Srbiju i Makedoniju. Izuzetno dinamično i duhovito izlaganje imalo je za cilj da nam kroz predstavljanje aktuelnog portfolija praktično demonstrira Logitechovu filozofiju da su njihovi proizvodi dodirna tačka između korisnika i digitalnog sveta, sa ciljem da nam pomognu u svakodnevnim aktivnostima, uvodeći harmoniju u obilje uređaja, medija i sadržaja kojima smo okruženi u današnje vreme. Saznali smo i nekoliko zanimljivih podataka – da tržište uređaja za kućnu zabavu (home entertainment segment) samo u Evropi iznosi 362 milijarde evra, kao i da preko 50% domaćinstava ima preko 5 daljinskih upravljača! S tim u vezi gospođica Pindović dočarala nam je kako to Logitech nudi jedinstveni doživljaj digitalnog doma – od Harmony One univerzalnog daljinskog upravljača, preko Digital Video Security sistema (što je novina u ponudi ove kompanije) i palete proizvoda namenjenih ljubiteljima muzike,  do tastatura i miševa koji obezbeđuju maksimalan komfor u radu zahvaljujući ergonomskom dizajnu. Veliki deo ovih proizvoda mi smo već predstavili na našim stranicama, pa nam je ova prezentacija, kao i obilazak nekoliko postavljenih showroom sektora uz objašnjenja i demonstraciju Logitech tima, poslužio kao odličan podsetnik.

Showroom deo je bio zaista odlično koncipiran, tako da je lako dočarao sve funkcije i performanse izloženih proizvoda. Prvo smo sprovedeni kroz „bežičnu slobodu i udobnost kućne zabave“ gde je poseban akcenat stavljen na muzičke sisteme, a zatim smo, nakon kratkog boravka u gejming kutku, upoznati sa novitetom – sistemom za video-nadzor kuće ili kancelarije. On se svakako ne može porediti sa profesionalnim sistemima ove namene, ali mu je prednost upravo u tome što ga svaki korisnik bez problema može samostalno instalirati za svega petnaestak minuta, a da ne pominjemo razliku u ceni. U jedan sistem može se povezati do 6 kamerica, kako unutrašnjih tako i spoljnih jedinica. Na kraju smo videli kako Logitech proizvodi mogu „dnevnu sobu učiniti kancelarijom“, uz specifično dizajnirana postolja za notebook računare i prateće periferije. Kao što smo već pomenuli, deo ovih proizvoda je već predstavljen na Bench sajtovima, a nove prikaze možete očekivati uskoro. Stoga se u ovoj reportaži nećemo posebno zadržavati na tehničkim detaljima, nego će ona poslužiti kao mali uvod u dalje testiranje.

Ostatak boravka u Medulinu protekao je u neformalnim aktivnostima. Koktel pored bazena bio je uvertira za večeru u jednoj od najposećenijih istarskih stancija (tip imanja specifičan za ovo podneblje) – rečeno nam je da se na listi čekanja često provede i po nekoliko meseci. Poslužen meni je potpuno odgovarao ovoj noti „posebnosti“, pri čemu nas je naročito oduševio sladoled od lavande. Ipak, to nije jedina stancija koju su novinari posetili – sutradan su nas ljubazni domaćini odveli do pršutarnice, gde smo uživali u svima omiljenoj pršuti i drugom sušenom mesu. Ono što smo ostavili za sam kraj reportaže jeste prava poslastica, ali ne tiče se hrane, već „adrenalinskog programa iznenađenja“. Logitech je, naime, organizovao panoramske letove u malim sportskim avionima nad ovim delom primorja. A da adrenalin bude na visokom nivou pobrinula se bura koja je nemilosrdno duvala i lepo se poigrala sa aviončićima u vazduhu. Autor ovog teksta je tim povodom shvatio zašto neki ljudi u određenom trenutku imaju poriv da poljube zemlju.

Ovom prilikom bi smo hteli da se zvahvalimo celokupnom Adria Logitech timu, a posebno Danki Prah i Mariji Pindović, kao i vođama puta iz agencije McCann-Erickson.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi