Dve trećine korisnika računara u kancelarijama u Velikoj Britaniji ne može da sačeka na tehničku podršku, već pokušavaju sami da poprave računare koji imaju nekakve probleme. Radije pokušavaju sami da ih poprave na neki brz i (po njihovom mišljenju) efikasan način nego da sačekaju tehničku podršku. Više od polovine radnika (koji nisu zaposleni u IT sektoru) će pokušati da popravi problem klasičnim "isključi pa uključi" pristupom. Oko deset procenata je reklo da ovo pokuša oko pet puta pre nego što kontaktiraju tehničku podršku. Svega trinaest procenata kaže da posle pojavljivanja problema prostudira uputstvo u pokušaju da nađu odgovor na pitanje šta se to sa njihovim računarom dešava. Devet procenata je spremno da otvori kućište i uhvati se u koštac sa problemom na hardverskom nivou. Opšti je zaključak da ne postoji dovoljno poverenje u servisere da mogu brzo i efikasno da otklone probleme koje muče kancelarijske računare.
Izvor: The Inquirer