Mellon Serbia obeležio 10 godina poslovanja u Srbiji i izneo planove za budućnost

 

Interesantno je da je u poslednjih nekoliko godina kompanija pokrenula usluge Call Centra, fokusirajući se uglavnom na telemarketing i upravljanje potraživanjima. Ove usluge ponuđene od strane Mellona poslednjih nekoliko godina vrlo se uspešno pružaju i u drugim zemljama u regionu. Ovo odeljenje dopunjuje s

 

Interesantno je da je u poslednjih nekoliko godina kompanija pokrenula usluge Call Centra, fokusirajući se uglavnom na telemarketing i upravljanje potraživanjima. Ove usluge ponuđene od strane Mellona poslednjih nekoliko godina vrlo se uspešno pružaju i u drugim zemljama u regionu. Ovo odeljenje dopunjuje spektar usluga kompanije.
 

„Poslednjih deset godina, Mellon je investirao preko milion evra u domaće tržište, i ima neverovatan rekord inovativnih projekata i uspešne implementacije u ključnim organizacijama u Srbiji. Danas, firma proslavlja deceniju uspešnog rada i započinje svoj novi početak u novim prostorijama i pod novim imenom sa namerom da postane najznačajnija uslužna i IT kompanija u Srbiji“ izjavio je generalni direktor firme Mellon Serbia i izvršni direktor Mellon Grupe gospodin Stefanos Karapetsis.“U perspektivi imamo mnogo projekata u cilju daljeg olakšanja i sigurnog načina transakcije, kao što su uvođenje beskontaktnih kartica, NFC (Near Field Communication) sistema plaćanja i slično.“
 

Nakon kraće prezentacije, novinarima su pokazane prostorije u kojima firma radi, na adresi Milutina Milankovića 11b. Naročitu pažnju je privuklo odeljenje za tehničku podršku, gde je gomila smart čitača ostavila popriličan utisak. Podrška se pruža i na daljinu, a postoje različiti modaliteti njene realizacije, koji su precizno definisani ugovorima. Druga stvar koja je privukla pažnju jeste Call Centar koji ima kapacitet za 150 operatera, a nama lično se dopalo da čujemo kakve sve servise, usluge i mogućnosti nudi Call Centar, naročito na tako značajnoj skali sa velikim brojem zaposlenih, kojih će u perspektivi biti još više. Naime, Mellon trenutno zapošljava 60 ljudi u Srbiji, a prema rečima direktora Stefanosa Karapetsisa, očekuje se rapidan rast broja zaposlenih, te u kompaniji smatraju da će u 2012. godinu ući sa 150 zaposlenih. Ukoliko bude tako, nama ostaje samo da čestitamo kompaniji na trudu i zalaganju i poželimo im puno sreće u poslovanju. Treba pomenuti i da postoji oslanjanje na softver i rešenja koja se razvijaju nezavisno u posebnom odeljnju u Grčkoj.

Na globalnom nivou, ima ukupno 2500 zaposlenih u Mellon Grupi. Mellon Srbija sarađuje sa velikim i značajnim kompanijama koje posluju u Srbiji, pri čemu su najveći i najznačajniji klijenti banke, ali “pristižu” i kompanije iz drugih delatnosti, naročito iz domena telekomunikacija. Na spisku se nalaze Vojvođanska Banka, Alpha Banka, Efg Eurobanka, Piraeus Banka, Volksbank, Aik Banka, Credit Agricole, Marfin Banka, OTP bank, Unicredit, Gazprom Neft, VIP, Orion, Telekom, Veratnet i ostali.
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi