Microsoft kupio LinkedIn za 26 milijardi dolara

Microsoft je objavio da je kupio LinkedIn, društvenu mrežu za profesionalce koja ima oko 433 miliona korisnika. Akvizicija je vredna 26,2 milijardi dolara u kešu

Velika vest u svetu IT kompanija i društvenih mreža: Microsoft je objavio da je kupio LinkedIn, društvenu mrežu za profesionalce koja ima oko 433 miliona korisnika. Akvizicija je vredna 26,2 milijardi dolara u kešu, odnosno 196 dolara po akciji. LinkedIn će zadržati svoje brendiranje i proizvod, a postaće deo Microsoft-ovog segmenta produktivnosti i poslovnih procesa. Direktor kompanije LinkedIn Džef Vajner će podnositi izveštaje lično Satji Nadeli (CEO Microsofta). Akvizicija je velika za obe strane. Za Microsoft, to je ključ, nedostajući deo u kompanijinoj strategiji da izgradi više servisa za enterprajz sektor.LinkedIn će Microsoftu dati veće okvire delovanja, kada su u pitanju servisi za društveno umrežavanje i profesionalni sadržaj. LinkedInova šira društvena pokrivenost bi Microsoftu mogla dati potencijalni kanal za prodaju više proizvoda koje softverski gigant ima u svojoj ponudi, ali bi mogao da ponudi i načine u učenju korišćenja ovih proizvoda i usluga.Linkedin je aktivan u preko 200 zemalja i ima preko 105 miliona aktivnih korisnika na mesečnom nivou, uz ukupno 433 miliona registrovanih korisnika. Kompanija takođe može da se pohvali i činjenicom da 60% ukupnog prometa dolazi sa mobilnih uređaja. LinkedIn je i jedan od najvećih oglasnika za poslove, sa preko sedam miliona kativnih listinga u ovom trenutku. Ključno poslovanje kompanije je baziranoi na reklamama za regrutovanje kadrova, ali i u manjem obimu na premijum pretplatama od strane korisnika.Microsoft, s druge strane, nikada nije bio preterano uspešan kada su u pitanju društvene mreže, a ova akvizicija bi kompaniji mogla doneti značajana poboljšanja na ovom polju. Očekuje se da će tokom dana na zajedničkoj konferenciji Microsoft i LinkedIn ozvaničiti svoju saradnju.Izvor: TechCrunch

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi