Mobilno tržište je zabeležilo značajno povećanje prihoda od prodaje aplikacija

Analitička kompanija Sensor Tower je objavila novu statistiku, koja otkriva da je tokom 2019. godine oko 83,5 milijardi dolara potrošeno na mobilnom tržištu

Analitička kompanija Sensor Tower je objavila novu statistiku, koja otkriva da je tokom 2019. godine oko 83,5 milijardi dolara potrošeno na mobilnom tržištu.Statistika pokazuje da je tokom prošle godine ostvaren rast od oko 16,3 procenta, a najveći deo ovoga je ostvaren u okviru Apple App Store-a. Tokom 2018. godine, korisnici su u App Store-u potrošili 46,6 milijardi dolara, dok je tokom 2019. ovo povećano na 54,2 milijarde dolara. kada je u pitanju Android ekosistem, trošenje na aplikacije i igre je u Google Play Store-u povećano sa 24,8 milijardi na 29,3 milijrde dolara.Mobilno gejming tržište je značajno učestvovalo u povećanju ukupnih prihoda, sa ogromnim udelom od 61,7 milijardi dolara koji su potrošeni u ovom segmentu. To predstavlja povećanje od 12,8% u odnosu na 2018. godinu.
 
Pogledajte još: Sony PlayStation 4 ekosistem je zabeležio prodaju od preko milijardu igara
Kada su u pitanju konkretene mobilne igre, koje su najviše doprinele ovakvom povećanju trošenja na mobilnom tržištu, tu su Honor of Kings, Pokemon GO, Fire Emblem Heroes, Garena Free Fire, Call of Duty Mobile. Tencentov Honor of Kings je zabeležio najveće povećanje prihoda od čak 1,5 milijardi dolara.Izvor: TweakTown
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi