Iako mnogi korisnici u našoj zemlji misle da je na zapadu sve bajno kada je u pitanju garancija i zamena neispravnih uređaja nije sve baš tako. Najbolji dokaz koji kontrira ustaljenim mišljenjima jeste iskustvo koje je Craig Harris imao sa kompanijom Hitachi. Ovaj čovek, koji radi za IGN, je kupio Hitachi plazma televizor i zbog toga će višestruko zažaliti. Cele godine je štedeo da bi priuštio sebi 42-inčni televizor kupljen u San Francisco Bay Area video radnji kompanije Hitachi. Nakon što je otkrio da televizor ima mrtve piksele u sredini čekao je četiri meseca da bi mu zamenili ekran, da bi otkrio da novi ekran takođe poseduje mrtve piksele. Takođe, kada bi ekran bio potpuno beo moglo se videti mnoštvo ljubičastih tačkica na ekranu. Nakon toga je pozvao autorizovani servis Hitachija i tehničari su potvrdili da televizor nije u redu. Međutim, nakon dve nedelje mu je vraćen televizor sa zamenjenim video procesorom, pošto su smatrali da je u tome problem. Harris je uzalud ukazivo da problem ne može biti u tome, nakon čega je ponovo pokušao sa reklamacijom, pošto je, naravno, televizor i dalje patio od istih boljki. Televizor je ponovo završio u servisu i nakon nekoliko nedelja mu je javljeno da će "uskoro zameniti ekran". Iako je siroti Harris mislio da je njegovim mukama konačno došao kraj, posle mesec dana su ga zvali iz Hitachija da mu jave da ne mogu da zamene ekran, pošto isti nema fizičkih oštećenja, a u drugim slučajevima zamena nije dozvoljena. Tako je Harris nakon godinu dana faktički ostao bez televizora. Ne bi li se malo olakšao, otišao je do sedišta kompanije u Americi i snimio sliku koju možete videti ispod ovog teksta i koju smo, dabome, cenzurisali 🙂 Ukoliko vas zanima celokupan tekst, možete ga pronaći ovde.
Izvor: IGN Blogs