Ni osnivač kompanije Microsoft nije imun na probleme i problemčiće sa kojima se svakodnevno susreću vlasnici računara. Objavljen je e-mail iz kog se jasno vidi da Bil Gejts nije bio zadovoljan iskustvom koje pruža Windows XP. Pomenuti mail datira iz 2003. godine. Gejts je pokušao da skine i instalira Moviemaker, kao i Digital Plus paket, radi čega je otišao na Microsoft.com sajt. Tu kreće "vrteška", koja je trajala satima. Najpre nije mogao da pristupi download stranici, da bi nakon pristupanja konstatovao da je toliko spora da je praktično beskorisna. To nije bilo ono najgore – Moviemaker se uopšte nije nalazio tamo, kako je on mislio. Nakon što uporna pretraživanja nisu urodila plodom, Gejts je kontaktirao šefa odgovarajućeg odeljenja, koji mu je preporučio da ovaj put u polje za pretragu ukuca "movie maker", što je Gejtsa dodatno zbunilo, pošto to nije bilo ime aplikacije. Iako je mislio da je njegovim mukama došao kraj, te da će sada samo trebati da klikne na "download", tu su počele nove peripetije jer se ispostavilo da se do aplikacije može doći samo preko Windows Update mehanizma. Zbunjen, Gejts je otišao tamo, samo da bi njegovo iskustvo počelo da biva sve napornije i da dobija na frustraciji. Pored toga što je morao da skine gomile stvari koje mu nisu trebale, Gejtsa je iritiralo što je kompletan proces spor, što je njegov računar dobrih 6 minuta bio praktično neupotrebljiv, kao i to što je morao da ga resetuje po završenom procesu. Konačno, kada je sve završeno, hteo je da se uveri da li je program zaista instaliran, ali ga nije našao u Add/Remove Programs sekciji – samo da bi pronašao gomilu stvari koje je instalirao Windows Update. Iznerviran, Gejts pokušava da skine Digital Plus paket, zbog čega biva poslat na stranu u koju treba da ukuca gomilu podataka u sebi. Međutim, nakon što je ukucao podatke, sajt mu je vratio informaciju da je u neko polje unet pogrešan podatak, i da ponovo unese sve – naravno, ono što je do tada bilo uneto je obrisano. Nakon što je Gejts 5 puta pokušao da kompletira proces, odustao je. Razjaren, poslao je e-mail sa opisom svojih iskustava najbližim saradnicima, iritiran neupotrebljivošću Microsoft.com sajta, problemima sa Update mehanizmom i generalno lošim iskustvom. Kazao je da ga je cela stvar iziritirala užasno, te da je mislio da ga ništa gore od Windows Network Places ili "poruka koje dobija kada pokušava da koristi WiFi" ne može snaći. Kompletan članak možete pronaći na ovoj stranici.
Izvor: Seattle PI