"Intel Inside", poznati slogan američke kompanije
Intel, mogao bi da dobije sasvim novi smisao sa daljim razvojem kompanijinog
projekta digitalnog doma. CEO Intela, Kreg Beret, izjavio je u petak da je kompanija
započela sa reklamnom kampanjom koja bi trebalo da ljudima učini privlačnom
ideju doma u kom bi PC računar bio centralni uređaj za rad sa kompletnom multimedijom.
Beret je u intervijuu za Reuters izjavio da je digitalni dom glavna tema razgovora,
ne samo u kompaniji Intel, već i u svim drugim IT firmama. Prema Beretu, reklamna
kampanja će slediti model sličan onom koji je Intel već pokrenuo sa reklamiranjem
svoje Centrino platforme. Naime, Intel je u februaru odlučio da kao ciljnu grupu
svog agresivnog marketinga Centrina odabere "obične" korisnike, a
ne poslovne ljude, kao što je ranije pokušavao.
Beret je takođe rekao da je Intelov marketing imao puno uspeha na tržištu zemalja
u razvoju koje trenutno izgrađuju svoju računarsku infrastrukturu. On smatra
i da pad popularnosti SAD u svetu zbog operacija u Iraku nije ugrozio prodaju
američkih kompanija i da su Intelovi proizvodi u ovom trenutku zastupljeniji
u Kini nego u Sjedinjenjim Državama. Poznati i prepoznatljivi brendovi se više
cene u zemljama u razvoju nego među potrošačima razvijenih država, tvrdi Beret.
Izvor: C|Net