O Intelovom marketingu iz prve ruke

"Intel Inside", poznati slogan američke kompanije
Intel, mogao bi da dobije sasvim novi smisao sa daljim razvojem kompanijinog
projekta digitalnog doma. CEO Intela, Kreg Beret, izjavio je u petak da je kompanija
započela sa reklamnom kampanjom koja bi trebalo da ljudima učini privlačnom
ideju doma u kom bi PC računar

"Intel Inside", poznati slogan američke kompanije
Intel, mogao bi da dobije sasvim novi smisao sa daljim razvojem kompanijinog
projekta digitalnog doma. CEO Intela, Kreg Beret, izjavio je u petak da je kompanija
započela sa reklamnom kampanjom koja bi trebalo da ljudima učini privlačnom
ideju doma u kom bi PC računar bio centralni uređaj za rad sa kompletnom multimedijom.
Beret je u intervijuu za Reuters izjavio da je digitalni dom glavna tema razgovora,
ne samo u kompaniji Intel, već i u svim drugim IT firmama. Prema Beretu, reklamna
kampanja će slediti model sličan onom koji je Intel već pokrenuo sa reklamiranjem
svoje Centrino platforme. Naime, Intel je u februaru odlučio da kao ciljnu grupu
svog agresivnog marketinga Centrina odabere "obične" korisnike, a
ne poslovne ljude, kao što je ranije pokušavao.
Beret je takođe rekao da je Intelov marketing imao puno uspeha na tržištu zemalja
u razvoju koje trenutno izgrađuju svoju računarsku infrastrukturu. On smatra
i da pad popularnosti SAD u svetu zbog operacija u Iraku nije ugrozio prodaju
američkih kompanija i da su Intelovi proizvodi u ovom trenutku zastupljeniji
u Kini nego u Sjedinjenjim Državama. Poznati i prepoznatljivi brendovi se više
cene u zemljama u razvoju nego među potrošačima razvijenih država, tvrdi Beret.

Izvor: C|Net

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi