Microsoft je na ogromnom tržištu Kine uspeo da proda tačno 244 kopije novog operativnog sistema Windows Vista, prenosi The Inquirer. Da sve bude gore po Microsoft, potrošeni su milioni na reklamnu kampanju čiji je vrhunac reklama duž celog Jin Mao tornja u Šangaju visine 421 m. Kinezi nisu toplo dočekali novi softver, te je prodaja krenula katastrofalno. Glavna kancelarija za distribuciju u Pekingu je saopštila da su u prve dve nedelje prodaje prodate 244 kopije novog operativnog sistema. U Kini se na brojnim mestima mogu pronaći piratske kopije Windows Vista operativnog sistema koje se prodaju po ceni manjoj od jednog dolara. Zajednički problem Microsofta i ostalih zapadnih kompanija za proizvodnju softvera jeste taj što ljudi u siromašnim zemljama trećeg sveta nisu raspoloženi da potroše višemesečnu (u nekim slučajevima i (više)godišnju) platu za jedno parče softvera, ma koliko ono bilo značajno.
Izvor: The Inquirer