Online prodaja filmova zabrinjava prodavce

Online prodaja filmova tek kreće sa punim zamahom, a dileri koji posluju na "klasičan način" su već digli glas. Iako pozdravljaju dolazak konkurencije i podržavaju novi vid distribucije i prodaje video sadržaja, prodavci smatraju da su filmski studiji njima nametnuli restrikcije i obaveze koje nisu nametnuli online ditributivnim mre

Online prodaja filmova tek kreće sa punim zamahom, a dileri koji posluju na "klasičan način" su već digli glas. Iako pozdravljaju dolazak konkurencije i podržavaju novi vid distribucije i prodaje video sadržaja, prodavci smatraju da su filmski studiji njima nametnuli restrikcije i obaveze koje nisu nametnuli online ditributivnim mrežama, što ih čini manje konkurentnim u odnosu na online prodavnice kakva je, recimo, Apple iTunes. Prodavci, kao što su Target, Wal-Mart i ostali su izrazili zabrinutost holivudskim studijima u vezi sa tržišnim kretanjima. Online prodaja filmova je u relativnom kratkom roku uspela da ostvari zavidan uspeh – procenjuje se da već generiše oko 10 procenata zarade od ukupne prodaje filmova. Očekuje se da se novi zamah dobije kada svi preostali studiji pokrenu servise za skidanje ili se priključe nekom od postojećih distributivnih kanala, što je neminovnost jer su svi već potpisali ugovore koji se realizuju ili čekaju da uskoro krenu sa realizacijom.

Izvor: Dailytech

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi