Audit Bureaux of Circulations Srbija, organizacija koja se bavi praćenjem tiraža štampanih medija i posećenosti internet sajtova kod nas, uz podršku USAID i IREX, je danas organizovala predavanje Ričarda Fona, vodećeg svetskog autoriteta na polju merenja digitalnih medija, u hotelu Zira.
Predavanju je prisustvovalo preko 130 slušalaca, rukovodilaca i članova menadžmenta medijskih kuća, kompanija oglašivača i agencija za zakup medijskog prostora, koji su bili u prilici da saznaju najnovije svetske trendove i previđanja za budućnost, kada je u pitanju razvoj medijskog poslovanja.
Akcenat je dat sadašnjim i budućim kretanjima budžeta namenjenih oglašavanju na internetu i indnustrijskim standardima za web merenja koji će pomoći vlasnicima web sajtova da privuku oglašivače. Učesnici su pokazali veliko interesovanje za primer tržišta Velike Britanije, na kojem je tokom ove godine internet prevazišao televiziju kao medij sa najvećim udelom u ukupnim izdvajanjima za oglašavanje.
Gospodin Fon, koji je inače generalni direktor ABC Electronic Velike Britanije, član Borda i predsednik Grupe za web standarde svetske IFABC asocijacije i predsednik JICWEBS (Joint Industry Committee for Web Standards) Velike Britanije i Irske, najavio je skori dolazak svetskih trendova i na srpsko tržište, i obrazložio važnost uloge ABC kao nezavisnog revizora, zaduženog za obezbeđivanje pune transparentnosti poslovanja.
ABC Srbija je prva oditorska kuća za utvrđivanje realnih promotivnih potencijala štampanih medija, interneta i drugih medija i deo je evropske i svetske federacije oditorskih kuća (IEMEA i IFABC). Cilj ABC Srbija je da pomogne uvođenje transparentnosti u marketinškoj industriji i poslovanju na relaciji oglašivač-agencija-mediji.
ABC Srbija danas odituje preko 90% prodatog tiraža dnevnih listova i oko 80% prodatog tiraža magazina u Srbiji. Od ove godine, ABC Srbija učestvuje u razvoju ABC Bosne i Hercegovine i Hrvatske i stvaranju regionalne ABC organizacije.
Izvor: ABC Srbija