Zanimljiv pogled na sve probleme koji su zadesili kompaniju BlackBerry dao je novinar poznatog poslovnog portala Business Insider Majk Bird. Iako će se mnogi složiti da je BlackBerry Passport veliki uspeh za kompaniju, isto tako se poručuje da bi stvari išle mnogo bolje da je uloženo više novca u marketing. Ipak, imajući i vidu tešku situaciju u kojoj se nalazi BlackBerry, mnogo troškova je moralo biti srezano kako bi se sačuvao novac, tako da je budžet za objavu Passporta bio mali. Za manje od dve nedelje, ova kanadska kompanija bi trebalo da objavi novi telefon, BlackBerry Classic.
Ovde stupa na scenu tekst Majka Birda, koji kaže da BlackBerry ima i drugih problema koji su doveli do toga da Passport ne bude prodat u nekoliko miliona primeraka. Naime, on je naumio da kupi sebi BlackBerry Passport pre Galaxy Note 4 ili iPhone 6 Plus telefona. Međutim, šta se desilo? Na njegovo iznenađenje prodavac uopšte nije znao da li još uvek imaju na zalihama BlackBerry Passport telefon. Tu nije bio kraj, jer je prodavac pitao Majka da li mora da kupi BlackBerry telefon, jer ukoliko ne mora, možda bi trebalo da uzme u razmatranje Galaxy Note 4 ili iPhone 6 Plus telefone.
Majkovo iskustvo kupovine BlackBerry Passporta nije jedinstven primer, a kako se poručuje, prodavci nisu naučeni da nude BlackBerry Passport potencijalnim kupcima. Sličan primer zabeležen je i kod tamošnjih operatera, što svakako značajno utiče na prodaju telefona ove kanadske kompanije.
Izvor: BusinessInsider
Problem BlackBerry-a su i neobučeni predstavnici operatera i prodavci
Novinar poznatog poslovnog portala Business Insider Majk Bird pokušao je da kupi sebi BlackBerry Passport, a potom dao zanimljivo viđenje situacije.