Na beogradskom Aerodromu “Nikola Tesla” postavljen je štand za promociju elektronskih servisa British Airways-a. Osoblje British Airways-a će biti na raspolaganju putnicima kojima je potrebna pomoć ili žele da nauče kako da se prijave na svoj let putem interneta (online check-in) i odštampaju svoju bording kartu. Cilj ovog štanda je da se putnicima neposredno pred let omogući da u špicu sezone pomoću elektronskih servisa maksimalno ubrzaju proces prijave na let. Štand je postavljen na Terminalu 2, pored BA kancelarije, u neposrednoj blizini šaltera za čekiranje British Airways-a, a namenjen je pre svega putnicima ove avio kompanije, ali i ostalima koji žele da pogledaju kako izgleda proces internet prijave na let. Promo štand će biti otvoren do 9. septembra.
Putnici se posetom zvaničnog sajta British Airways-a www.ba.com za svega nekoliko minuta mogu prijaviti na let i uz pomoć interaktivne mape izabrati željeno sedište u avionu sa bilo kog komjutera (kućnog, u kancelariji). Prijavljivanje na let (check-in) je omogućeno 24 sata pre poletanja, kada je moguće i štampanje bording karte. Ovaj proces znatno ubrzava prolaske na aerodromu, a ukoliko se putuje samo sa ručnim prtljagom, i chek-in je obavljen putem interneta, prolazi se pravo na carinski prolaz, bez čekanja u redovima na šalterima. Proces je znatno brži i ako putnik prijavljuje prtljag.
„Mogućnost da putnici odštampaju bording kartu na svom kućnom printeru zaokružuje paket elektronskih usluga za putnike iz Srbije. Registracija putnika za let sada moze da se obavi i pre polaska na aerodrom, pa putnici započinju svoje putovanje bez nepotrebnog čekanja u redovima.“ – izjavila je ovim povodom Natali Brodnik, direktor British Airways-a za Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju.
Prema poslednjim podacima, više od dva miliona ljudi poseti www.ba.com svake nedelje, a skoro 600.000 putnika British Airways-a mesečno se čekira putem interneta ili pomoću kioska na aerodromima širom sveta.
Izvor: British Airways