Samsung: Prestajemo sa proširavanjem tržišnog udela, okrećemo fokus ka profitu

Samsung planira da zadrži udeo kompanije u zavisnosti od tržišta, i da objavljuje promotivne kampanje ako je to neophodno, ali verovatno neće izdvajati velike količine novca iz budžeta kako bi povećavao svoj tržišni udeo

Kompanija Samsung se već neko vreme nalazi na samom vrhu mobilnog tržišta, a prema svojim najnovijim planovima, izgleda da joj je to dovoljno. Nova strategija kompanije (koju je indirektno naveo izvršni direktor Samsung-a) navodi da je u planu da održi isporuku od 400 miliona smartfona na godišnjem nivou, i da se fokusira na profit, umesto na ekspanziju svog tržišnog udela.
U kratikim crtama – Samsung planira da zadrži udeo kompanije u zavisnosti od tržišta, i da objavljuje promotivne kampanje ako je to neophodno, ali verovatno neće izdvajati velike količine novca iz budžeta kako bi povećavao svoj tržišni udeo. Investitori su obavešteni o najnovijoj marketinškoj strategiji, i trebalo bi da budu zadovoljni, kako Samsung-ovi proračuni ukazuju na povećanje profita Samsung Mobile segmenta sa 15.8% na 17% na godišnjem nivou.
Postoje dva razloga koja su navela Samsung na ovakvu strategiju. Prvi je kako bi pritisli budžet kineskih konkurenata, koji prodaju po ceni proizvodnje ili malo više; a izgleda da Samsung planira da smanji broj svojih budžetnih modela u ponudi, kako bi izbegao trku za najjeftiniji uređaj sa drugim kineskim proizvođačima. Drugi razlog su prema Samsung-ovom zapažanju “fensi funkcije” koje često ostvaruju slabe rezultate, kako telefon od 400 dolara radi oko 95% onoga što je sposoban uređaj od 700 dolara.
Samsung i dalje smatra da ima brojne inovacije i proizvodnih novina kako bi ostao ispred drugih proizvođača, čak i bez dodavanja desetina retko upotrebljivanih funkcija i hardverskih opcija za svoje telefone, tako da očekuje da će njegov biznis model u mobilnom segmentu uglavnom ostati isti.
Izvor: Phonearena
Sve informacije vezane za Samsung, možete pogledati na Samsung stranici na Benchmark sajtu

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi