Vrednost Samsungovog brenda se uvećala za 40% u odnosu na prethodnu godinu, napravivši tako skok sa 17. na 9. poziciju. Interbrand je uzeo u obzir činjenicu da je Samsung postao broj 1 u smartfonima na svetskom nivou, i to je ključni razlog ovakvog napretka na listi. Takođe, u obzir se uzima i pažnja javnosti koja je usmerena na najbitnije uređaje kompanije, kao što su Galaxy S III ili Galaxy Note. Osim pomenutog, dosta je pomoglo i značajno prisustvo na Olimpijskim Igrama u Londonu tokom ove godine, a ni veliki pravni sukobi globalnih razmera nisu uspeli da pomute reputaciju koju ovaj brend uživa, prema Interbrandovom istraživanju.
Štaviše, ne treba isključiti da je cela zavrzlama sa suđenjima sa Apple-om pomogla Samsungu da pobudi veće interesovanje u mejnstrimu, budući da je u velikoj meri asociran sa kompanijom Apple u medijima. Apple je na drugom mestu, dok je prva Coca-Cola. Apple brend se procenjuje na čitavih 76,5 milijardi dolara, što je skok od 129% u odnosu na prethodnu godinu, i najveći je od svih brendova. Prošle godine, Apple je zauzimao 8. poziciju. Od tehnoloških kompanija, Google je na poziciji 4, Microsoft na poziciji 5, Nokia na poziciji 19, Amazon na poziciji 20 i Sony na poziciji 40.
Izvor: Unwired View