Kompanija Hewlett-Packard d.o.o. je danas po prvi put u Beogradu za svoje korisnike organizovala seminar na temu “Uticaj nedostupnosti IT sistema na poslovanje”. Seminar su, pored generalnog direktora kompanije HP, otvorili specijalni gosti – gospodin Stajn-Erik Velan, direktor kompanije Telenor d.o.o. i gospodin Bojan Stanojević, gradski menadžer.
Gospodin Velan govorio je o značaju pouzdanosti IT sistem u velikim kompanijama, s posebnim osvrtom na njihovu ulogu u telekomunikacionim gigantima. Kao svetski klijent kompanije HP, posebno u oblasti mobilne telefonije, predstavnik Telenora potvrdio je da se 95% svih poslatih i primljenih SMS poruka bazira na HP IT rešenjima.
Gradski menadžer, Bojan Stanojević je govorio o naporima koje grad ulaže u digitalizaciju gradskih službi, jasno govoreći o značaju i boljim uslovima života koje postojanje IT rešenja obezbeđuje u gradu kao što je Beograd.
Pored gostiju iz zemlje, učesnicima skupa obratio se još jedan zadovoljni klijnet – predstavnik Češke banke Ivette Korandova, koja je ovim povodom doputovala iz Praga. Eminentni predstavnici HP-a iz regiona (Evropa, Bliski istok i Afrika) govorili su o vrednosti koju IT ima u današnjem poslovanju, infrastrukturama i uslugama koje IT sektor pruža.
„Savremeno poslovanje zahteva brzu interakciju sa klijentima, pravovremene kontakte sa dobavljačima, preuzimanje obaveze poštovanja rokova, poboljšanje nivoa usluga i smanjenje troškova. Povećanje složenosti infrastrukture, rizici, promene poslovnh potreba, zajedno sa zahtevima krajnjih korisnika koji očekuju sto-postotnu dostupnost u svakom trenutku, predstavljaju izazove za rukovodioce – 24 sata dnevno, svih 7 dana u nedelji.” kaže Slobodana Radića, direktor HP d.o.o.
Ukoliko IT sistem iz bilo kog razloga ne funkcioniše ili ne funkcioniše na ispravan način, to će se direktno odraziti na performanse poslovanja, kako direktno finansijski tako i indirektno gubitkom reputacije kompanije. Miloš Nikolić, menadžer grupe za tehnološka rešenja u HP-unaglašava: „Što je duži period nedostupnosti IT sistema ili su takve pojave učestalije, uticaj na poslovanje će biti ozbiljniji.“
Tokom seminara bilo je reči o tome kako korisnici, zaposleni u IT sektoru ali i direktori kompanija, IT direktori, finansijski direktori i direktori nabavke mogu da predvide troškove i izbegnu predvidive uzroke prekida u radu svog IT okruženja, kao i o tome da HP usluge pružaju podršku u kritičnim situacijama i pomažu da se izbegne njihov loš uticaj na poslovanje.