Sinergija 14: Podrška i servis po meri vaših klijenata

Kako bi klijentu pružili podršku na najefikasniji način, jedna od tema na Sinergiji 14 bila je upotreba Microsoft Dynamics CRM poslovnog rešenja

Unutar Baltic sobe na Sinergiji 14, prisustvovali smo predavanju Nikole Tejića, koji nam je na interesantan način i zanimljivom slajdšou prezentacijom pokazao efektivnije metode pružanja tehničke podrške klijentima. On nam je na samom početku postavio mini kviz pitanje, na temu koji je najčešći vid komunikacije koji klijenti koriste da se obrate podršci. Od četiri izbora – poziv, mail, web forma ili preko društvenih mreža, klijenti najviše vole da pozovu tehničku podršku i dobiju “živu reč”. Postoji efikasnija metoda od telefonskog poziva, pa je Nikola pričao o Microsoft Dynamics CRM poslovnom rešenju. Bilo je reči o tome kako se kreira SLA ugovor, o razmeni informacija između klijenata, servisnom kalendaru, rasporedu resursa i definisanju servisa…




Sve vesti sa Microsoft Sinergije 14 možete pratiti na našem hub-u.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi