Tim Kuk tvrdi da oglasi pretvaraju ljude u proizvod, Zakerberg poručuje da je to smešno

Direktor kompanije Apple Tim Kuk nedavno je poručio da kada je online servis besplatan, vi niste kupac već ste proizvod. Osnivač Facebook-a Mark Zakerberg odbija ove tvrdnje.

Direktor kompanije Apple Tim Kuk nedavno je poručio da kada je online servis besplatan, vi niste kupac već ste proizvod. Osnivač Facebook-a Mark Zakerberg odbija ove tvrdnje, a u intervjuu za Time on kaže da je iritiran idejom da su servisi koji su podržani oglasima loši za korisnike, opisujući to kao “smešan koncept”. Zakerberg je frustriran time da sve više ljudi izjednačava poslovni model oglašavanja sa time da niste “usklađeni” sa svojim korisnicima. On se pita da li zaista mislite da to što plaćate Apple proizvode znači da ste usklađeni sa njima, odnosno da ih podržavate? Zakerberg je ovde odgovarao na komentare koje je direktor Apple-a napravio u septembru kada je branio kompanijin pristup bezbednosti, nakon što su procurele fotografije slavnih ličnosti koje su ukradene sa iCloud-a.
Kuk je tada reakao da nije želeo da njegova kompanija postane “skrovište blaga korisničkih podataka” za NSA, i upozorio korisnike da se drže dalje od kompanija koje nude besplatne servise. Iako nije nikog imenovao, pretpostavlja se da je mislio na Google i Facebook. Google-ov predsednik je odgovorio Kuku još u oktobru rekavši da je Google imao najbolje standarde enkripcije u industriji i da šef Apple-a nije dobro upoznat sa svojim rivalima.
Izvor: TheVerge
Sve informacije vezane za Facebook, možete pogledati na Facebook hub-u na Benchmark sajtu
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi