Toshiba cilja pola SSD tržišta

Toshiba želi da zauzme polovinu SSD tržišta. Tako barem tvrdi čelnik kompanije Atsutoshi Nishida, koji je izlagao kompletnu korporativnu strategiju koju će Toshiba primeniti u dolazećem periodu. Naime, japanski gigant je postavio ispred sebe cilj da do kraja ove decenije drži polovinu solid state disk tržišta. Kompanija je sastavila potpun

Toshiba želi da zauzme polovinu SSD tržišta. Tako barem tvrdi čelnik kompanije Atsutoshi Nishida, koji je izlagao kompletnu korporativnu strategiju koju će Toshiba primeniti u dolazećem periodu. Naime, japanski gigant je postavio ispred sebe cilj da do kraja ove decenije drži polovinu solid state disk tržišta. Kompanija je sastavila potpuno novi tim koji bi trebao da se bavi razvojem tehnologija u ovom segmentu naprava za skladištenje podataka, a Nishida smatra da veoma mali broj kompanija ima šansu da se takmiči sa firmom Toshiba kada se radi o SSD-ovima, imajući u vidu raspoložive kapacitete za proizvodnju flash memorija, tehnologiju i patente kojima raspolaže japanska kompanija. Očekuje se da će do 2010. godine SSD drajvovi činiti desetinu drajvova u notebook računarima. Više informacija možete saznati u ovom članku.

Izvor: Tech On

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi